صفحه نخست / نقد کتاب / مباحث آسان ریاضی کنکور ریاضی

ریاضی در کنکور ریاضی درس مهمی است. داوطلبان کنکور ریاضی می‌دانند که این درس شوخی بردار نیست و نمی‌شود بدون برنامه و بدون در نظر گرفتن بودجه بندی تست‌ها و مباحث به سراغ آن رفت.

برای داشتن یک برنامه درست و حسابی باید اول از همه بدانید که چقدر وقت دارید. اگر وقت زیادی دارید، براساس اولویت و پیش‌نیاز مباحث به سراغ آنها بروید. مطالعه و مرور هر روزه را در برنامه تان بگنجانید و پس از آن تا می‌توانید تست بزنید. اما اگر وقت زیادی نداشته باشید و فرصت خواندن تمام مباحث برایتان فراهم نباشد، راه‌ چاره چیست؟ شاید بتوانید با خواندن مباحث آسان ریاضی کنکور ریاضی نبود وقت و فرصت کافی را جبران کنید و درصدی در درس ریاضی کسب کنید.

بهترین زمان برای خواندن ریاضی کنکور

شاید شما هم به دنبال مباحث آسان ریاضی کنکور ریاضی باشید؛‌ اما تا زمان کنکورتان وقت زیادی مانده باشد. در این صورت توصیه ما به شما این است که از زمانتان استفاده کنید و از همین امروز برای خواندن ریاضی برنامه ریزی کنید. خواندن ریاضی برای داوطلب ریاضی باید اهمیت زیادی داشته باشد.

مباحث آسان ریاضی کنکور را چطور بخوانیم؟

بعد از بررسی و کشف مباحث آسان ریاضی کنکور، فکرهای اضافه را کنار بگذارید و براساس زمان کوتاهی که در اختیار دارید، برنامه‌ای بریزید. هر مبحث را براساس روزهایی که دارید تقسیم بندی کنید و سپس به مطالعه دقیق و عمیق آن بپردازید. یادتان باشد که هر چه تمرکزتان در این دوره بیشتر باشد، در انتها نتیجه بهتری کسب می‌کنید. پس تلاش کنید در صورت داشتن استرس، بر آن غلبه کنید. در ادامه بعد از خواندن هر مبحث تست بزنید. حالا که قرار است فقط بر چند مبحث متمرکز شوید، تا جایی که می‌توانید کیفیت مطالعه و تست زنی ‌تان را افزایش دهید.

مباحث آسان ریاضی کنکور ریاضی کدامند؟

مباحث آسان ریاضی کنکور ریاضی شامل دنباله و تصاعد، مبحث آمار، لگاریتم، مثلثات، معادله و نامعادله است. این مباحث مربوط به کتاب‌های ریاضیات گسسته، آمار و احتمال، هندسه، ریاضی دهم و حسابان است و می‌توانید سرفصل‌های نام برده شده را در این کتابها پیدا کنید.

با خواندن مباحث آسان ریاضی کنکور چند تست می‌زنید؟

اگر در نظر بگیریم که از هر مبحثی که نام بردیم یک یا دو تست در کنکور طرح می‌شود، شما می‌توانید به طور تقریبی ۱۰ تست بزنید. اگر به اندازه کافی بر روی این مباحث مسلط شوید و سر جلسه کنکور با اطمینان از درست بودن هر تست به‌ آن جواب دهید، می‌توانید درصد قابل توجهی در درس ریاضی کسب کنید. درست است که این مباحث را به عنوان مباحث آسان ریاضی معرفی کردیم؛ اما معنیش این نیست که جواب دادن به تست‌هایش کار بی‌ارزشی است. شما با جواب دادن به تست‌ این مباحث هم می‌توانید درصد خوبی بگیرید و این درصد می‌تواند به طور مستقیم بر روی رتبه‌تان تأثیر بگذارد. نگران زمانتان نباشید و با قدرت و دقت بالا جلو بروید، مطالعه کنید و تست بزنید. از وقت‌تان بیشترین استفاده را ببرید و با تمرکز و تست زنی نشان بدهید که می‌توان با مطالعه آسانترین مباحث هم نتیجه قابل قبولی به دست آورد.

منابع خود برای قبولی در رشته ریاضی را از وبسایت بانک کتاب با تخفیف تهیه کنید.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر