صفحه نخست / نقد کتاب / بهترین کتاب کمک درسی ریاضی سوم ابتدایی

بهترین کتاب کمک درسی ریاضی سوم ابتدایی

 آخرین بروزرسانی: 1401/03/10 434 زمان مطالعه: 1 دقیقه
دانش‌آموزان در پایه‌های دبستان و دوره ابتدایی می‌توانند به دلایل مختلفی از کتاب‌های کار و کمک درسی استفاده کنند.

خرید کتاب کمک درسی به خصوص برای دروسی مثل ریاضی همیشه به این معنا نیست که دانش‌آموز در این درس ضعیف است. ممکن است دانش‌آموزان یکی دو مشکل در مباحث درس ریاضی داشته باشند و یا بخواهند با اهداف خاصی این درس را به شکلی عمیق‌تر مطالعه کنند.

به عنوان مثال خیلی از دانش‌آموزان از دوره ابتدایی و پایه سوم و چهارم برای آزمون تیزهوشان و آزمون‌های ورودی مدارس استعدادهای درخشان برنامه ریزی می‌کنند. به همین دلیل به کتاب‌های کمک درسی مناسبی برای دروس مختلف هر پایه نیاز دارند. به همین دلیل دانش‌آموزان به دنبال بهترین کتاب‌های کمک درسی برای دروس مختلف هستند؛ اگر شما هم به دنبال بهترین کتاب کمک درسی ریاضی سوم ابتدایی هستید، با این مطلب همراه شوید.

سیر تا پیاز ریاضی سوم ابتدایی گاج

کتاب سیر تا پیاز ریاضی سوم ابتدایی گاج از جمله کتاب‌هایی است که در سه بخش آموزش، امتحان و تست به دانش‌آموزان یاری می‌رساند. این کتاب درسنامه‌های بسیار خوبی دارد و تمرین‌های آن هم برای مطالعه و مرور مباحث بسیار مناسب است. دانش‌آموزان می‌توانند به منظور آشنایی با تست‌های هر مبحث و در شرایطی که مباحث را کامل مطالعه کرده‌اند از بخش تست کتاب هم استفاده کنند.

شاهکار ریاضی سوم ابتدایی کلاغ سفید

کتاب شاهکار ریاضی سوم دبستان انتشارات کلاغ سفید دو کتاب در یک کتاب است. دانش‌آموزان می‌توانند مباحث ریاضی را در بخش کتاب کار و نمونه سؤالات را در بخش شاهکار امتحانی مطالعه کنند. مجموعه کتابهای شاهکار انتشارات کلاغ سفید همچنین فیلم‌های آموزشی مناسب را به همراه پاسخنامه سؤالات امتحانی در اپلیکیشن رایگان کلاغ سفید در دسترس دانش‌آموزان قرار داده است.

ماجراهای من و درسام ریاضی سوم دبستان خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی سوم انتشارات خیلی سبز، یک کتاب کار مناسب برای دانش‌آموزان پایه سوم است. در این کتاب می‌توانید مباحث را به صورت کامل و دقیق دنبال کنید، با مثال‌هایش خودتان را محک بزنید و با امتحان‌هایش مباحث را مرور کرده و برای شب امتحان آماده شوید. بسیاری از دانش‌آموزان برای دروس مختلف خود از مجموعه ماجراهای من و درسام استفاده می‌کنند.

کارپوچینو ریاضی سوم دبستان گاج

کتاب کارپوچینو ریاضی سوم دبستان انتشارات گاج هم کتاب کاری است که بسیاری از معلمان آن را به دانش‌آموزان پیشنهاد کرده‌اند. تمرینات این کتاب مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی است. دانش‌آموزانی که می‌خواهند در طول سال تحصیلی کتاب کار خوبی داشته باشند، از کارپوچینو گاج استفاده می‌کنند.

کدام کتاب کار ریاضی سوم دبستان برای شما مناسب است؟

اگر به ویژگی‌های هر کدام از کتابهای کار که در این مطلب معرفی کرده‌ایم، دقت کنید می‌توانید کتاب کار مناسب خود را پیدا کنید. به عنوان مثال کتاب سیر تا پیاز ریاضی سوم گاج بخش ویژه‌ای برای سؤالات چهار گزینه‌ای و تست دارد. دانش‌آموزانی که قصد دارند در سالهای آینده در آزمون‌های مختلف شرکت کنند، این کتاب برایشان مناسب است.

کتاب کارپوچینو سوم دبستان انتشارات گاج اما شامل درسنامه و تمرین‌های بدون پاسخ است. یعنی اگر دانش‌آموزی قصد دارد همراه با کلاس درس ریاضی از یک کتاب کار استفاده کند و با نظارت معلم به حل تمرین بپردازد، این کتاب برایش مفید خواهد بود.

کتاب کار شاهکار ریاضی سوم انتشارات کلاغ سفید هم با داشتن فیلم‌های آموزشی به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا مباحث ریاضی را مستقل از مدرسه و کلاس درس مرور کنند. البته دانش‌آموزان باید امکان دسترسی به اپلیکیشن مخصوص انتشارات کلاغ سفید را داشته باشند. در چنین شرایطی مجموعه کلاغ سفید برایشان کاربردی خواهد بود. توجه به این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کند تا بهترین کتاب کمک درسی ریاضی سوم دبستان را پیدا کرده و تهیه کنید.

اگر می‌خواهید تمام این کتابها را یک جا و با تخفیف بخرید به بانک کتاب ایران مراجعه کنید.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر