صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی شاهکار کتاب کار ریاضی ششم ابتدایی انتشارات کلاغ سپید

معرفی شاهکار کتاب کار ریاضی ششم ابتدایی انتشارات کلاغ سپید

 آخرین بروزرسانی: 1400/12/03 342 زمان مطالعه: 1 دقیقه
کتاب شاهکار ریاضی ششم دبستان انتشارات کلاغ سپید توسط علی اصغر حیدری و مجتبی عارف نسب در دویست و چهل‌وچهار صفحه تالیف شده است.

این کتاب کار از جمله کتاب‌های سری شاهکار انتشارات کلاغ سپید است که در آن علاوه بر توجه به مباحث و سرفصل‌های کتاب، تعداد زیادی سؤال امتحانی استاندارد از منابع مختلف جمع آوری شده است. در صورتی که دانش‌آموز پایه ششم هستید و به دنبال کتاب کاری مفید و کاربردی می‌گردید که بتوانید به پیشرفت تحصیلی شما و کسب نتایج عالی در امتحانات نیم سال اول و نیم سال دوم کمک کند، پیشنهاد ما خرید کتاب شاهکار ریاضی ششم انتشارات کلاغ سپید است. در ادامه بخش‌های مختلف این کتاب را با هم مرور و بررسی می‌کنیم.

درسنامه کتاب شاهکار ریاضی ششم کلاغ سپید

اغلب دانش‌آموزان از یک کتاب کار خوب انتظار دارند که درسنامه‌های کاملی داشته باشد. حتی بعضی از دانش‌آموزان توقع دارند که این درسنامه‌ها به قدری کامل و جامع باشد که بدون مراجعه به کتاب درسی خود بتوانند مباحث درسی را مرور کرده و تمرین کنند. البته در اکثر مواقع مولفان کتاب‌های کمک درسی به دانش‌آموزان پیشنهاد می‌کنند که از کتاب درسی خود غافل نشوند. کتاب شاهکار ریاضی ششم دبستان انتشارات کلاغ سپید از این نظر کتابی مناسب است. درسنامه‌های کامل کتاب می‌توانند حتی بدون خواندن کتاب درسی به دانش‌آموزان کمک کنند تا مباحث را بیاموزند. علاوه بر این طراحی درسنامه‌ها و شیوه ارائه آن‌ها به گونه‌ای است که هر دانش‌آموز در هر وضعیت تحصیلی که باشد، بتواند نکات را یاد بگیرد و فهم خود را از هر مبحث کامل کند.

با توجه به این‌که کتاب شاهکار ریاضی کلاغ سپید مخصوص دانش‌آموزان پایه ششم دبستان است، تلاش شده تا از رنگ‌های شاد و روشن در طراحی آن استفاده شود. به همین دلیل علاوه بر فهرست کتاب که مصور و رنگی و جذاب است، درسنامه و صفحات کتاب نیز رنگی هستند و نکات مهم در درسنامه در کادرهای رنگ شده قرار گرفته تا توجه دانش‌آموزان به آن‌ها جلب شود.

تمرین و آزمون کتاب شاهکار ریاضی ششم کلاغ سپید

بخش بعدی کتاب شاهکار ریاضی ششم تمرین است. دانش‌آموزان بعد از مطالعه درسنامه می‌توانند از تمرین‌های کتاب استفاده کنند. این تمرین‌ها در قالب‌های مختلف طراحی شده‌اند. تنوع سؤالات این بخش از کتاب به شما کمک می‌کند تا نکات مهم آن را به شکل سؤال به یاد آورده و با استفاده از راه‌حل‌هایی که یاد گرفته‌اید، به سؤالات پاسخ دهید. اگر فکر می‌کنید که تعداد تمرین‌ها زیاد است، می‌توانید در چند نوبت به آن‌ها پاسخ دهید. مهم این است که در حین پاسخ‌گویی به سؤالات از نظر ذهنی آماده باشید و تمرکزتان بالا باشد.

در انتهای فصل چهارم و فصل هفتم از کتاب شاهکار ریاضی پایه ششم انتشارات کلاغ سپید نیز دو آزمون مخصوص نوبت اول و نوبت دوم قرار گرفته است. این آزمون‌ها تمام مباحث امتحانی نیمسال اول و نیمسال دوم را پوشش می‌دهند و یک امتحان واقعی را برای شما شبیه سازی می‌کنند. پس بهتر است وقتی به سراغ آزمون‌های کتاب بروید که تمام مباحث را مطالعه کرده و یاد گرفته‌ باشید. در واقع توصیه ما این است که آزمون‌های کتاب را قبل از آزمون اصلی سال تحصیلی خود پاسخ دهید تا بتوانید با این روش خود را ارزیابی کرده و محک بزنید.

چرا کتاب شاهکار ریاضی ششم کلاغ سپید را پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب شاهکار ریاضی پایه ششم انتشارات کلاغ سپید یک کتاب کار مفید، جامع و کامل است. دانش‌آموزان می‌توانند همزمان با کلاس درس و یا به صورت فردی از محتوای این کتاب استفاده کنند. بسیاری از معلمان داشتن شاهکار ریاضی ششم را به دانش‌آموزان توصیه کرده‌اند؛ چرا که سطح محتوای آن برای هر دانش‌آموزی قابل استفاده بوده و تمرینات کتاب نیز به بهتر شدن وضعیت دانش‌آموزان در درس ریاضی کمک می‌کند. تمرین و تکرار یکی از مهم‌ترین روش‌های کسب موفقیت در درس ریاضی است. از طرف دیگر دانش‌آموزان با مطالعه درسنامه می‌توانند نکات مهم هر درس را استخراج کرده و آن‌چه آموخته‌اند را بهتر در حافظه‌شان ثبت کنند.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر