صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی کتاب گام به گام دهم رشته حسابداری کاردانش انتشارات چهارخونه

معرفی کتاب گام به گام دهم رشته حسابداری کاردانش انتشارات چهارخونه

 آخرین بروزرسانی: 1401/01/24 380 زمان مطالعه: 1 دقیقه
کتاب راهنمای گام به گام پایه دهم حسابداری مخصوص دانش‌آموزان رشته کاردانش است که توسط انتشارات چهارخونه در سیصد و بیست و چهار صفحه منتشر شده است.

در کتاب راهنمای گام به گام پایه دهم حسابداری رشته کاردانش تمام دروس اصلی پایه دهم حسابداری کاردانش در این کتاب آمده و می‌توانید به جای خریدن چند کتاب کار، یک کتاب کاربردی و چند منظوره داشته باشید. انتشارات چهارخونه به عنوان ناشر تخصصی آموزشی توانسته کتاب‌هایی مفید و کاربردی برای دانش‌آموزان رشته کاردانش و فنی و حرفه‌ای به چاپ رسانده است. این کتاب‌ها از سوی دانش‌آموزان مورد توجه و استقبال زیادی قرار گرفته‌اند. در ادامه بخش‌های مختلف این کتاب  را با هم بررسی می‌کنیم.

ساختار کتاب راهنمای گام به گام پایه دهم چهارخونه

کتاب راهنمای گام به گام پایه دهم شامل درس‌های عمومی و اختصاصی از جمله ریاضی، عربی، زبان قرآن، دین و زندگی، فارسی و نگارش، زبان انگلیسی، الزامات محیط کار و حسابداری عمومی مقدماتی است. هر کدام از این دروس از چند بخش تشکیل شده‌اند و تمام مباحث آن مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی طراحی شده است. در فهرست کتاب می‌توانید درس‌های مرتبط را پیدا کرده و مبحثی که می‌خواهید مطالعه کنید را انتخاب کنید.

درسنامه کتاب گام به گام پایه دهم چهارخونه

با کتاب گام به گام پایه دهم حسابداری چهارخونه می‌توانید هر کدام از دروس را که می‌خواهید، انتخاب کرده و به صفحه موردنظر آن بروید. اولین بخش از هر درس درسنامه‌ای خلاصه و کوتاه از مباحث اصلی و مفاهیم کلی آن است. نکات مهم هر درس در کادرهای مجزا آمده و در صورتی که مایل باشید، می‌توانید آن‌ها را استخراج کرده و یادداشت برداری کنید. این نکات در هر نوبت مرور کردن به کمک شما می‌آید. در کنار نکات درسنامه، تعداد زیادی مثال وجود دارد. برای درس‌هایی مثل ریاضی که نیازمند حل مسئله است و باید بتوانید فرمول‌ها را در قالب تمرین‌های مختلف پیاده‌سازی کنید، این مثال‌ها بسیار کمک کننده هستند.

تمرین کتاب گام به گام پایه دهم چهارخونه

کتاب راهنمای گام به گام پایه دهم حسابداری انتشارات چهارخونه شامل بخش‌هایی برای تمرین و مرور بیشتر مباحث است. این بخش‌ها فعالیت‌ها و کار در کلاس هایی هستند که بعد از درسنامه در کتاب گنجانده شده‌اند. در این بخش تا حد امکان از جدول و نمودار و تصویر استفاده شده تا بتوانید مباحث را در قالب‌های متنوع مرور کنید.

چرا گام به گام پایه دهم چهارخونه را پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر می‌خواهید برای پایه دهم کتاب کاری داشته باشید که تمام دروس رشته حسابداری کاردانش را مرور کند، مباحث را شرح داده و مقدار زیادی تمرین و مثال داشته باشد، کتاب گام به گام پایه دهم انتشارات چهارخونه گزینه بسیار خوبی است. این کتاب می‌تواند منبع خوبی برای دانش‌آموزان باشد تا بتوانند در کنار کتاب‌های درسی خود، کتاب کاری مفید و کاربردی داشته باشند. جامع بودن کتاب هم باعث می‌شود که مجبور نشوید مدام بین چند کتاب در رفت و آمد باشید و همیشه یک کتاب داشته باشید که تمام محتوای آموزشی موردنیازتان را در اختیارتان قرار می‌دهد. کتاب راهنمای گام به گام پایه دهم حسابداری انتشارات چهارخونه پیشنهاد سایت بانک کتاب ایران به شماست.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر