صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی کتاب انگلیسی جامع کنکور کلیه رشته ها شهاب اناری انتشارات مبتکران

معرفی کتاب انگلیسی جامع کنکور کلیه رشته ها شهاب اناری انتشارات مبتکران

 آخرین بروزرسانی: 1400/12/03 370 زمان مطالعه: 1 دقیقه
کتاب انگلیسی جامع انتشارات مبتکران یکی از بهترین منابع برای درس زبان انگلیسی است. این کتاب تالیف دکتر شهاب اناری بوده و برای تمام گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری مناسب است.

از ویژگی‌های خوب کتاب انگلیسی جامع کنکور انتشارات مبتکران جامعیت آن و پوشش تمام سرفصل‌ها و مباحث زبان انگلیسی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم است. شما به عنوان داوطلب کنکور سراسری قطعاً به این کتاب نیاز خواهید داشت و مطالعه آن می‌توانید اثر چشمگیری بر روی رتبه کنکورتان داشته باشد. اگر می‌خواهید با یکی از بهترین منابع زبان انگلیسی کنکور آشنا شوید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

مهم‌ترین مباحث زبان انگلیسی کنکور

درس زبان انگلیسی درس بسیار مهمی است. هر ساله داوطلبان زیادی تلاش می‌کنند تا درصد خوبی در این درس بگیرند. این درس نسبت به دروس عمومی دیگر مثل عربی، ساده‌تر به نظر می‌رسد اما درست به اندازه درس عربی فرار است و به مرور پیوسته و منظم نیاز دارند. درس زبان انگلیسی شامل چند مبحث مختلف است. درک مطلب و کلوز تست، واژه و معنی کلمات و گرامر. هر کدام از این مباحث نیازمند مطالعه به شیوه‌ای متفاوت هستند.

مثلاً برای درک مطلب شما باید تا می‌توانید متن‌های مختلف را بخوانید و روش پاسخ به تست‌های درک مطلب را پیدا کنید. برای مطالعه واژه‌های زبان انگلیسی هم باید تا می‌توانید آنها را با خودتان تکرار کنید تا در حافظه‌تان ثبت شود. گرامر هم نیازمند فهم عمیق است و باید آن را به همراه نکاتش یاد بگیرید. دکتر شهاب اناری در کتاب زبان انگلیسی جامع مبتکران به این موضوع توجه کرده و مطالب کتاب را براساس مباحث مختلف درس زبان انگلیسی ارائه داده است. این کتاب تمام سرفصل‌های زبان انگلیسی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می‌دهد و به تمام نکات کنکوری این مباحث می‌پردازد.

این کتاب سه بخش برای پایه دهم، یازدهم و دوازدهم دارد. همچنین بخش ویژه‌ای برای درک مطلب و کلوز تست داشته و در فصلی جدا به نکات مهم زبان انگلیسی از پایه هفتم تا یازدهم هم می‌پردازد. پس اگر از سال‌های گذشته اشکالی داشته باشید، می‌توانید اینجا اشکالتان را رفع کنید. در کنار این یک واژه‌نامه کوچک و جیبی هم وجود دارد تا بتوانید کلمات را در هر زمان و هر مکان مرور کنید.

درسنامه کتاب انگلیسی جامع مبتکران

کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور مبتکران، کتاب حجیمی است. دلیل قطور بودن کتاب اول از همه جامع بودن آن و پوشش تمام دروس پایه دهم، یازدهم و دوازدهم است. دلیل بعدی هم توضیحات کامل و مشروح درسنامه است. درسنامه‌ها به شکلی دقیق توضیح داده شده‌اند. خوبی درسنامه‌ها این است که مباحث در آن تفکیک شده‌اند و مثلاً بخش گرامر کاملاً جداست و نکات آن نیز به صورت مجزا ارائه شده‌اند. علاوه بر این انواع سؤالات در قالب‌های مختلف بین درسنامه‌ گنجانده شده تا با جواب دادن به آن‌ها خودتان را بیازمایید.

تست‌های کتاب انگلیسی جامع مبتکران

تست‌های کتاب انگلیسی جامع مبتکران شامل چند نوع مختلف است:

  • تست‌های سطح یک، تست‌های ساده‌ای هستند که ذهن‌تان را برای تست‌های جدی‌تر آماده می‌کنند.
  • تست‌های حاشیه در واقع تست‌هایی هستند که از تمرین‌ها و حاشیه کتاب درسی طراحی شده‌اند.
  • تست‌های نوادگان شکسپیر تست‌های سختی هستند که برای داوطلبان علاقه‌مند و یا داوطلبان کنکور منحصراً زبان مناسبند.
  • تست‌های مروری هم تست‌هایی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مباحث درس زبان انگلیسی را مرور کنید.
  • تست‌های کنکور هم تست‌های کنکور سالهای گذشته است که همه داوطلبان به آنها نیاز دارند.

چرا کتاب‌های شهاب اناری را توصیه می‌کنیم؟

دکتر شهاب اناری در چند سال گذشته کتاب‌های مختلفی برای داوطلبان کنکور طراحی و تالیف کرده است که خیلی کاربردی و مفید هستند. به عنوان نمونه کتاب انگلیسی جامع کنکور انتشارات مبتکران از آن کتاب‌هایی است که راه داوطلبان را برای مطالعه زبان انگلیسی بسیار ساده‌تر کرده است. توجه دقیق شهاب اناری بر مبحث درک مطلب و کلوز تست و آموزش نکات مربوط به متون درک مطلب و تست‌های کلوز از ویژگی‌های مهم این کتاب است.

وجود ضمیمه‌های کاربردی و کتابچه جدا برای خواندن منظم واژه‌های زبان انگلیسی هم به پرفایده‌ بودن این کتاب اضافه کرده است. آزمون‌های جامع پایان فصل هم باعث شده تا این کتاب، منبعی کامل و دقیق برای درس زبان انگلیسی کنکور تبدیل شده و به همراهی در کل دوران مطالعه برای کنکور تبدیل شود. پس با مطالعه این کتاب، درصد بالا در درس زبان انگلیسی را تضمین کنید.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر