صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی کتاب سیر تا پیاز ریاضی دهم رشته ریاضی و تجربی انتشارات گاج

معرفی کتاب سیر تا پیاز ریاضی دهم رشته ریاضی و تجربی انتشارات گاج

 آخرین بروزرسانی: 1400/12/03 349 زمان مطالعه: دقیقه
کتاب سیر تا پیاز ریاضی دهم گاج تالیف ابوالقاسم شعبانی و علی اکبر طالبی در چهارصد و شصت و هشت صفحه منتشر شده.

این کتاب برای داوطلبان کنکور ریاضی و تجربی مناسب بوده و شامل سه مبحث آموزش، کنکور و امتحان است. این کتاب کامل‌ترین کتاب ریاضی دهم به شمار می‌رود و می‌تواند برای دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور تجربی و ریاضی بسیار مفید باشد. وجود دو بخش امتحان و کنکور در این کتاب باعث شده تا همزمان بتوانید به عنوان کتاب کار و کتاب کنکور از آن استفاده کنید و در کنار تمرین مباحث ریاضی، خود را برای کنکور هم آماده کنید.

بخش آموزش سیر تا پیاز ریاضی دهم گاج

بخش آموزش کتاب سیر تا پیاز ریاضی دهم گاج درسنامه‌های مختصر و مفیدی دارد. اگر در کلاس درس به خوبی مباحث را فهمیده باشید و کتاب درسی را خوانده باشید، در حین خواندن درسنامه هم مطالب برایتان مرور می‌شود و هم نکات مهمی که شاید از چشمتان پنهان مانده را می‌خوانید. در درسنامه‌ها تعدادی تست گنجانده شده که مولفان آنها را از نظر درجه سختی، نسبتاً دشوار می‌دانند. اما پاسخ دادن به آنها برای دانش‌آموزی که می‌خواهد پایه ریاضیش را تقویت کند، لازم است. این نمونه سؤالات ذهنتان را برای امتحان و تست زنی آماده می‌کند.

بخش امتحان سیر تا پیاز ریاضی دهم گاج

بخش امتحان کتاب سیر تا پیاز ریاضی پایه دهم برای دانش‌آموزان رشته ریاضی و تجربی مناسب است. اگر می‌خواهید در امتحانات سال تحصیلی نتایج عالی کسب کنید، از بخش آموزش این کتاب غافل نشوید. سؤالاتی که در بخش امتحان کتاب قرار گرفته‌اند متنوع و در قالب‌های مختلف هستند. تنوع سؤالات به شما کمک می‌کند که با تمرین و تکرار بتوانید در هر امتحانی شرکت کنید و دیگر درگیر استرس امتحان نباشید. سؤالات بخش امتحان کتاب سیر تا پیاز ریاضی دهم گاج استاندارد بوده و مطابق با اصول طراحی سؤالات امتحانی تالیف و گردآوری شده‌اند.

بخش تست کنکور سیر تا پیاز ریاضی دهم گاج

دانش‌آموزان برای رفتن سراغ بخش تست و کنکور کتاب سیر تا پیاز ریاضی دهم گاج به برنامه ریزی دقیقی نیاز دارند. شما باید وقتی به سراغ تست زنی بروید که از نظر ذهنی آمادگی لازم را دارید و مطابق با یک برنامه مشخص تست‌های مربوط به هر مبحث را بزنید و پاسخ‌هایتان را در پاسخنامه بررسی کنید. بررسی تست‌های هر کدام از فصل‌های کتاب نشان می‌دهد که تعداد تست‌ها مناسب با درجه و میزان سختی هر مبحث و همچنین تکرار شدن آنها در بین تست‌های کنکور است.

به عنوان مثال مبحث مجموعه، الگو و دنباله حدود دویست و بیست تست و مبحث توان‌های گویا و عبارت جبری نیز ۲۱۸ تست این کتاب را به خود اختصاص داده‌اند. مبحث مهم معادلات و نامعادلات نیز صد و هشتاد تست در این کتاب دارد. تست‌های این کتاب برای درس ریاضی پایه دهم مناسب بوده و از نظر درجه سختی نیز با هم متفاوت هستند. به این معنا که اگر داوطلب کنکور تجربی و ریاضی بتواند تمام تست‌های این کتاب را پاسخ دهد و پاسخنامه را نیز به طور کامل بررسی کند، تسلط او بر درس ریاضی پایه دهم تضمین شده خواهد بود.

مجموعه کتاب‌های سیر تا پیاز انتشارات گاج به دلیل ساختار متناسبی که دارند، مورد توجه دانش‌آموزان و داوطلبان زیادی قرار گرفته‌اند. بسیاری از دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف تجربی، ریاضی و علوم انسانی از این مجموعه کتاب ها برای دروس مختلف خود استفاده می‌کنند. اگر شما هم به کتابی مناسب برای درس ریاضی احتیاج دارید، پیشنهاد ما خرید کتاب سیر تا پیاز ریاضی دهم گاج است.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر