صفحه نخست / معرفی کتاب / روانشناسی یازدهم ویژه کنکور 1401رشته انسانی انتشارات خیلی سبز

روانشناسی یازدهم ویژه کنکور 1401رشته انسانی انتشارات خیلی سبز

 آخرین بروزرسانی: 1400/12/03 356 زمان مطالعه: دقیقه
کتاب روانشناسی یازدهم انسانی انتشارات خیلی سبز توسط سوفیا فرخی و شبنم مصطفوی در دویست صفحه تالیف شده است.

این کتاب برای داوطلبان کنکور انسانی مناسب بوده و ویژه کنکور ۱۴۰۱ به چاپ رسیده. درس روانشناسی یازدهم از جمله دروس اختصاصی رشته انسانی است. داوطلبان این رشته باید براساس زیر گروه‌های موردنظر خود و بررسی ضرایب دروس عمومی و اختصاصی در هر زیر گروه برای مطالعه درس‌های مختلف، برنامه ریزی کنند. بسیاری از داوطلبان برای پذیرفته شدن در رشته‌ای خاص به درصد بالا در درس روانشناسی نیاز دارند. داشتن منابع خوب در این شرایط می‌تواند کار شما را آسانتر کرده و تسلطتان بر مباحث را افزایش دهد. کتاب روانشناسی یازدهم انسانی خیلی سبز از جمله منابع بسیار خوبی است که مطالعه درست و دقیق آن می‌تواند درصد بالا و رتبه‌ای خوبی برایتان به ارمغان بیاورد. در این مطلب به معرفی و بررسی بیشتر این کتاب می‌پردازیم:

درسنامه کتاب روانشناسی یازدهم خیلی سبز

درسنامه کتاب روانشناسی یازدهم خیلی سبز، کامل، جامع و دقیق است. اگر کتاب درسی روانشناسی پایه یازدهم را هم به خوبی نخوانده‌اید، می‌توانید روی درسنامه‌های این کتاب حساب کنید. این درسنامه‌ها تمام آنچه نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهند. ضمن اینکه محتوای آموزشی به صورت جدول و کادر و شکل تفکیک شده تا نکات بهتر به چشم‌تان بیایند و مورد توجه‌تان قرار گیرند. در درسنامه کتاب علاوه بر شرح دروس می‌توانید توضیح و پاسخ فعالیت‌های کتاب درسی خود را هم پیدا کنید.

ضمن اینکه تعداد زیادی نکته اضافه در این درسنامه گنجانده شده که احتمالاً در کتاب درسی به راحتی پیدایشان نمی‌کنید. اصولاً یکی از ویژگی‌های کتاب‌های کنکور همین است که نکات پنهان مانده را جلوی چشم‌تان بگذارند تا بهتر آنها را مطالعه کنید و با دیدن آن‌ها در تست‌های کنکور غافلگیر نشوید. درسنامه با کلی مثال همراه است. این مثال‌ها نه تنها در چهارچوب کلی مباحث درسی ارائه شده‌اند؛ بلکه کاملاً ملموس بوده و به فهم بهتر مطالب کمک زیادی می‌کنند.

تست‌های کتاب روانشناسی یازدهم خیلی سبز

کتاب روانشناسی یازدهم انسانی خیلی سبز شامل ششصد و شصت تست کنکوری و تالیفی است. این تعداد تست برای درس روانشناسی پایه یازدهم مناسب و کافی بوده و می‌توانند شما را با نکات کنکوری و ترفندهای طراحی سؤالات کنکور آشنا کنند. در صورتی که تعداد تست‌های هر فصل را بررسی کنید، متوجه می‌شوید که فصل‌های مهم‌تر و مباحث تست خیز در کنکور تعداد تست‌های بیشتری در این کتاب دارند. به عنوان مثال مبحث روانشناسی رشد که مبحثی مهم و مفصل است، نود و نه تست در این کتاب دارد. مبحث احساس، توجه و ادراک نیز هشتاد و شش تست به خود اختصاص داده که باز هم از مباحث مهم روانشناسی پایه یازدهم است.

لازم به ذکر است که دانش‌آموزان پایه یازدهم می‌توانند هم از درسنامه و هم از تست‌های این کتاب استفاده کنند. تست زنی به دانش آموزان کمک می‌کند که ذهنشان را با قالب سؤالات چهار گزینه‌ای آشنا کنند و دیگر با دیدن تست دچار وحشت و نگرانی نشوند. در انتهای کتاب و پس از تست‌های درس به درس، مجموعه تست‌های کنکور سال گذشته قرار گرفته که می‌توانید آن‌ها را به صورت یک جا و در زمانی مناسب پاسخ دهید.

پاسخنامه کتاب روانشناسی یازدهم خیلی سبز

بخش پاسخنامه کتاب روانشناسی یازدهم انتشارات خیلی سبز شامل پاسخنامه‌ای کامل و تشریحی از تست‌های کتاب است. در پاسخنامه جواب هر تست به صورت دقیق بررسی شده و نکات مربوط به سؤال نیز دوباره مطرح می‌شود. در کنار این دلایل رد سایر گزینه‌ها هم بررسی شده و در صورتی که تست را غلط جواب داده باشید، متوجه اشتباه خود خواهید شد. داوطلبان جدی و سختکوش کنکور سراسری پس از اینکه اشکال خود را پیدا می‌کنند، دوباره به سراغ درسنامه می‌روند و مبحث مورد نظر را مرور می‌کنند.

یادداشت‌ها و نکاتی که استخراج کرده‌اند را مطالعه کرده و خودشان را برای نوبت بعدی تست زنی آماده می‌کنند. در صورتی که شما از کنار اشتباهاتتان بی‌تفاوت بگذرید، تست زنی برایتان نتیجه‌بخش نخواهد بود و یا به عبارتی نتیجه مطلوبی نمی‌گیرید. پس بعد از مطالعه دقیق پاسخنامه در صورت وجود هر گونه ایراد، مرور مباحث و نکات را فراموش نکنید. کتاب روانشناسی یازدهم خیلی سبز به عنوان یکی از بهترین منابع درس روانشناسی پایه یازدهم می‌تواند در مسیر مطالعه برای کنکور سراسری یار و همراه دائم شما باشد.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر