صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی کتاب ریاضی و آمار جامع کنکور رشته انسانی انتشارات خیلی سبز

معرفی کتاب ریاضی و آمار جامع کنکور رشته انسانی انتشارات خیلی سبز

 آخرین بروزرسانی: 1401/02/21 320 زمان مطالعه: دقیقه
این کتاب می‌تواند برای داوطلبانی که می‌خواهند در درس ریاضی و آمار درصد خوبی کسب کنند بسیار مفید و کاربردی است.

کتاب ریاضی و آمار جامع خیلی سبز، مناسب برای داوطلبان کنکور انسانی است. امیر رزاندوز و علی شهرابی این کتاب را در چهارصد و شصت و چهار صفحه و در ده فصل تالیف کرده‌اند. اگر مایلید که برای ریاضی و آمار وقت بگذارید و قصدتان این است که تست‌های این درس را در کنکور به خوبی پاسخ دهید، پیشنهاد می‌کنیم که این کتاب را مطالعه کنید. در این مطلب به تحلیل بیشتر این کتاب می‌پردازیم:

شرح درس در کتاب ریاضی و آمار جامع خیلی سبز

یکی از معظلات داوطلبان کنکور انسانی این است که نمی‌دانند درس ریاضی و آمار را چطور بخوانند و با چه روشی مباحث آن را مطالعه کنند. وجود انواع کتاب‌ کمک آموزشی می‌تواند در این زمینه بسیار کارساز و نتیجه بخش باشد. اگر این کتاب را داشته باشید، می‌توانید با شرح درس‌های کاربردی آن اول از همه کل مباحث ریاضی و آمار را مطالعه کنید. مهم نیست که از نظر وضعیت درسی قوی، متوسط یا ضعیف باشید؛ چرا که این شرح درس‌ها در هر صورت برایتان مناسب هستند.

ممکن است تصمیم گرفته باشید که تنها مباحث تست خیز ریاضی و آمار رشته انسانی را مطالعه کنید، در این صورت می‌توانید مستقیم به سراغ همان سرفصل‌ها بروید و درسنامه‌هایشان را بخوانید. در درسنامه‌های کتاب ریاضی و آمار جامع انتشارات خیلی سبز تلاش شده تا با تفکیک مبحث و ریز کردن آن به موضوعات کوچکتر فهم آن برای شما آسانتر شود. در طول درسنامه تعداد زیادی مثال و سؤال تشریحی به همراه نمونه تست‌های آن مبحث آورده شده. همچنین روش‌های حل مسائل نیز به طور کامل توضیح داده شده‌اند.

تست‌های کتاب ریاضی و آمار جامع خیلی سبز

در کتاب ریاضی و آمار جامع خیلی سبز پس از هر درسنامه‌ در انتهای هر فصل تعداد زیادی تست از آن مبحث قرار گرفته است. این تست‌ها از نظر درجه سختی متفاوت بوده و همچنین شامل انواع تست‌هایی هستند که هر داوطلب برای افزایش تسلط و آمادگی در درس ریاضی و آمار به آن‌ها نیاز دارد. در انتهای هر فصل بخش پاسخنامه تشریحی قرار گرفته و لازم است پس از هر بار تست زنی این بخش را نیز با دقت بخوانید. اگر مایلید می‌توانید نکات پاسخنامه را استخراج کرده و در هر بار مرور مباحث این نکات را هم مرور کنید.

چرا ریاضی و آمار جامع خیلی سبز را پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب ریاضی و آمار جامع خیلی سبز کتابی است که می‌تواند نیازهای هر داوطلب کنکور انسانی را در درس ریاضی و آمار برطرف کند. اگر می‌خواهید این درس را با درصد خوبی بزنید و تمام مباحثش را مطالعه کنید و یا اگر دوست دارید تنها بر چند فصل تمرکز کنید تا درصد ریاضی‌تان حداقل بیشتر از صفر درصد باشد و یا اگر قصد دارید درصد خوبی کسب کنید تا بتوانید در بهترین رشته‌های کنکور انسانی پذیرفته شوید، این کتاب مناسب شماست.

وجود درسنامه‌های مفید در کنار تعداد زیادی تست و پرسش چهار گزینه‌ای می‌تواند شما را به هدفتان برساند. با تامل بر مباحث کتاب، برنامه ریزی منظم برای تست زنی و کسب مهارت در تست زنی با سرعت بالا می‌توانید درصد خوبی بگیرید. یادتان باشد که بسیاری از داوطلبان کنکور انسانی به کلی بیخیال درس ریاضی و آمار می‌شوند. میانگین درصد داوطلبان در کنکور سال‌های گذشته نشان می‌دهد که اغلب داوطلبان وقت زیادی برای این درس نگذاشته‌اند. پس شاید بتوانید از این فرصت استفاده کرده و با تمرکز بر مباحث ریاضی و آمار در رقابت با سایر داوطلبان کنکور انسانی، درصد خوبی بگیرید و رتبه قابل قبولی کسب کنید.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر