صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی کتاب ماجراهای من و درسام جامع هشتم انتشارات خیلی سبز

معرفی کتاب ماجراهای من و درسام جامع هشتم انتشارات خیلی سبز

 آخرین بروزرسانی: 1400/12/11 327 زمان مطالعه: دقیقه
کتاب ماجراهای من و درسام یک کتاب کار مفید و کاربردی است که کل سال تحصیلی را برای دانش‌آموزان به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند.

کتاب ماجراهای من و درسام جامع هشتم خیلی سبز در پانصد و یازده صفحه منتشر شده و تمام دروس پایه هشتم را در بردارد. اگر با مجموعه کتاب‌های ماجراهای من و درسام انتشارات خیلی سبز آشنا باشید، می‌دانید که این مجموعه شامل کتاب‌های کار برای پایه‌های مختلف هستند که در دو حالت مختلف به چاپ رسیده‌اند. تعدادی از کتاب‌های این مجموعه برای دروس مختلف و پایه‌های مختلف منتشر شده‌اند و تعدادی از آن‌ها جامع هستند و تمام دروس یک پایه را در خود دارند. دانش‌آموزان می‌توانند براساس نیازشان و اینکه بر روی یک درس خاص ایراد داشته و نیازمند تقویت و پیشرفت در آن درس هستند و یا کتابی جامع می‌خواهند که مطالعه همه درس‌های پایه هشتم را برایشان ساده کند، می‌توانند از کتاب‌های ماجراهای من و درسام استفاده کنند. در این مطلب به معرفی دقیق این کتاب می‌پردازیم:

سرفصل‌های ماجراهای من و درسام جامع هشتم خیلی سبز

در کتاب ماجراهای من و درسام جامع هشتم خیلی سبز دروس پایه هشتم به این ترتیب فصل بندی شده‌اند: علوم تجربی، عربی، انگلیسی، ریاضی و فارسی. شما می‌توانید سرفصل‌های ریزتر هر کدام از این دروس را در فهرست کتاب مشاهده کنید. از آن‌جایی که احتمالاً شما در طول هفته بارها به این کتاب مراجعه می‌کنید، فصل بندی دقیق ماجراهای من و درسام جامع هشتم می‌تواند بسیار برایتان کارآمد و مناسب باشد. به این معنا که هر وقت برای مطالعه یک مبحث خاص از یک درس خاص به سراغ این کتاب می‌روید، سریع و فوری آن را از روی فهرست پیدا کرده و به صفحه مورد نظرتان مراجعه می‌کنید.

درسنامه‌ ماجراهای من و درسام جامع هشتم خیلی سبز

هر کدام از سرفصل‌های دروس پایه هشتم شامل یک بخش آموزش یا درسنامه هستند. این درسنامه‌ها به زبانی ساده و روان توضیح داده شده‌اند و دانش‌آموزان به راحتی می‌توانند آن‌ها را مطالعه کرده و مطالب را بیاموزند. در ضمن درسنامه‌ها برای تمام دروس به شیوه‌ای تالیف شده‌اند که دانش‌آموزان بتوانند تمام محتوای آموزشی موردنیازشان را به طور کامل یاد بگیرند. در صورتی که همراه با کتاب درسی خود از این کتاب استفاده می‌کنید، می‌توانید درسنامه‌های ماجراهای من و درسام جامع هشتم را به صورت مکمل مطالعه کنید. در ضمن این درسنامه‌ها براساس دروس مختلف طراحی شده‌اند. به این معنا که درسنامه درس ریاضی همراه با توضیح دقیق فرمول‌ها و راه‌حل‌هاست و درسنامه درس زبان انگلیسی همراه با توضیح دقیق گرامر و واژگان و نکات مربوط به ترجمه است.

تمرین و سؤال ماجراهای من و درسام جامع هشتم خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام جامع هشتم خیلی سبز علاوه بر درسنامه شامل بخش ویژه‌ای برای تمرین و سؤال و تست است. سؤالات این کتاب در چند قالب و به چند شکل متفاوت ارائه شده‌اند که شامل: سؤالات تشریحی، آزمون‌های نیمسال اول، آزمون‌های نیمسال دوم و آزمون تستی است. به طور کلی تعداد سؤالات تشریحی کتاب ۷۹۱ و تعداد تست‌ها ۱۸۰ تاست. سؤالات تشریحی و امتحانی کتاب براساس استانداردهای طراحی سؤالات آزمون طراحی و در کتاب قرار گرفته‌اند. تست‌ها و آزمون‌های تستی نیز براساس دروس مختلف و با درجه سختی مختلف طراحی شده‌اند. در کتاب ماجراهای من و درسام جامع هشتم برای زبان انگلیسی ۷ آزمون ۱۰ تایی، برای درس ریاضی ۹ آزمون ۱۰ تایی و برای درس فارسی هم ۲ آزمون ۱۰ تایی وجود دارد. این تعداد سؤالات می‌تواند برای دانش‌آموزانی که قصد دارند در آزمون‌های مختلف شرکت کنند، مناسب باشد.

چرا ماجراهای من و درسام جامع هشتم را پیشنهاد می‌کنیم؟

بسیاری از دانش‌آموزان ترجیح می‌دهند به جای اینکه برای درس‌های مختلف پایه هشتم، کتاب کارهای جداگانه بگیرند، از کتاب ماجراهای من و درسام جامع هشتم انتشارات خیلی سبز استفاده کنند. این کتاب هم برای تقویت دروس برای دانش‌آموزان ضعیف و متوسط مناسب است و هم برای پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزانی که از نظر وضعیت تحصیلی قوی هستند. ضمن اینکه جامعیت کتاب و شیوه ارائه مطالب برای تمام دانش‌آموزان قابل فهم و کاربردی است.

 

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر