صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی کتاب فیزیک پایه کنکور رشته ریاضی انتشارات خیلی سبز جلد اول و دوم

معرفی کتاب فیزیک پایه کنکور رشته ریاضی انتشارات خیلی سبز جلد اول و دوم

 آخرین بروزرسانی: 1400/12/17 353 زمان مطالعه: دقیقه
کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم انتشارات خیلی سبز مناسب برای داوطلبان کنکور ریاضی بوده و توسط ایمان سلیمان زاده، پگاه اسدی، جمال خم خاجی، رضا سبزمیدانی و نوید شاهی تالیف شده است.

جلد اول کتاب فیزیک پایه خیلی سبز شامل بانک تست و سؤال و جلد دوم شامل درسنامه به همراه پاسخنامه تشریحی تستهای جلد اول است. این کتاب برای داوطلبان کنکور ریاضی که قصد دارند درس فیزیک را حسابی مطالعه کرده و درصد خیلی خوبی در این درس کسب کنند، مناسب است. احتمالاً شما هم به عنوان داوطلب کنکور ریاضی چنین تصمیمی گرفته‌اید و مایلید منابعی انتخاب کنید که بدون اتلاف وقت هر چه نکته و موضوع مهم درباره فیزیک پایه دهم و یازدهم وجود دارد را به شما آموزش دهد و کلی تست در اختیارتان بگذارد که تا شب کنکور بتوانید تست بزنید. شاید بهتر باشد کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم ریاضی خیلی سبز را با هم بررسی کنیم. شاید این کتاب همان منبع خوبی باشد که به دنبالش هستید.

درسنامه کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم خیلی سبز

کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم خیلی سبز درسنامه‌های خیلی خوبی دارد. از آن‌جایی که مباحث درس فیزیک، فهمیدنی هستند و داوطلبان باید آن‌ها را به طور کامل درک کرده و بفهمند، درسنامه‌های کتاب به شیوه‌ای طراحی شده‌اند که درک مباحث برای خوانندگان آسان شود. در کنار توضیحات کامل و شفافی که مولفان در کتاب ارائه کرده‌اند، تعداد زیادی نمونه سؤال و مثال قرار دارد که می‌توانید همزمان با مطالعه، آن‌ها را پاسخ دهید و به عنوان تمرین ازشان استفاده کنید. این مثال‌ها از این جهت اهمیت دارند که قبل از تست زنی، شما را محک می‌زنند و اگر هنوز ایراد و اشکالی وجود داشته باشد می‌توانید درسنامه را دوباره مطالعه کنید.

تست‌های کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم خیلی سبز

کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم ریاضی خیلی سبز چند نوع تست مختلف دارد. این تست‌ها شامل تست‌های آموزشی که برای مرور مباحث مناسبند، تست‌های آزمونک‌ها که یک آزمون کوچک پایان بخش است، تست‌های سری z که تست‌های دشوار بوده و برای دانش‌آموزان قوی مناسبند و تست‌های آزمون‌های جامع است که در انتهای فصل قرار گرفته‌اند. تنوع تست‌های کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم ریاضی خیلی سبز به شما کمک می‌کند که با هر نوع تستی آشنا شده و سر جلسه کنکور مشکلی از این بابت نداشته باشید. احتمالاً در جلسه کنکور به محض دیدن هر تست درس فیزیک یاد تستی از این کتاب می‌افتید و دیگر دچار ترس و وحشت نمی‌شوید! با داشتن این کتاب خیالتان از بابت مباحث و سرفصل‌های فیزیک پایه دهم و یازدهم راحت می‌شود. اگر دانش‌آموز پایه یازدهم هستید و یا به تازگی این پایه را تمام کرده‌اید، می‌توانید با جلد دوم کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم ریاضی خیلی سبز ابتدا درسنامه‌ها را خوانده و مباحث را مرور کنید و سپس به سراغ تست‌ها بروید و تست بزنید.

چطور فیزیک کنکور ریاضی را بخوانیم؟

پیشنهاد ما برای خواندن فیزیک کنکور ریاضی استفاده از دو کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم ریاضی خیلی سبز و فیزیک پایه دوازدهم رشته ریاضی خیلی سبز است. این دو کتاب می‌توانند با پوشش تمام سرفصل‌های فیزیک کنکور ریاضی، به شما کمک کنند تا سر جلسه کنکور بدون مشکل خاصی تست ها را جواب دهید. کتاب فیزیک پایه دوازدهم رشته ریاضی خیلی سبز از نظر ساختار شبیه کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم است، بنابراین خواندنش در ادامه این کتاب برای داوطلبان ساده‌تر و قابل فهم‌تر خواهد بود. این کتاب نیز دو جلدی بوده و جلد اول آن شامل تست و جلد دوم شامل درسنامه به همراه پاسخنامه تشریحی است. با توجه به اینکه کتاب‌های تست انتشارات خیلی سبز در سالهای اخیر مورد توجه و استقبال زیادی قرار گرفته‌اند و شیوه ارائه مباحث و تعداد و کیفیت تست‌های ارائه شده در آن‌ها نیز مطلوب و قابل قبول است، پیشنهاد می‌کنیم که با داشتن این دو کتاب تسلط خود بر درس فیزیک پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را کامل کنید و با آمادگی ذهنی و کسب مهارت در تست زنی سر جلسه کنکور سراسری حاضر شوید.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر