صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی کتاب میکرو طلایی هندسه کامل جامع کنکور رشته ریاضی انتشارات گاج

معرفی کتاب میکرو طلایی هندسه کامل جامع کنکور رشته ریاضی انتشارات گاج

 آخرین بروزرسانی: 1401/01/07 326 زمان مطالعه: دقیقه
این کتاب تعداد قابل توجهی تست دارد و پاسخنامه نیز شامل بررسی کامل و تشریحی گزینه‌هاست.

کتاب میکرو طلایی هندسه کامل کنکور گاج تمام تست‌های کنکور سالهای گذشته را پوشش می‌دهد. با این ویژگی دیگر لازم نیست به دنبال تست‌های کنکور سال‌های قبل باشید چون خیالتان راحت است که همه‌شان را یک جا در اختیار دارید. علاوه بر این تمرین‌های کتاب‌ درسی هندسه را نیز در این کتاب توضیح داده شده‌اند. این ویژگی برای دانش‌آموزانی که هنوز مشکلاتی با کتاب درسی هندسه‌شان دارند، بسیار مناسب است. اگر در جایی از کتاب یا در مورد تمرین خاصی دچار مشکل هستید، ایرادهایتان را با میکرو طلایی هندسه کامل کنکور گاج برطرف کنید. حتماً می‌دانید که راه‌حل مسائل هندسه و روش حل تست برای داوطلب کنکور ریاضی چقدر اهمیت دارد! با خواندن پاسخنامه تشریحی روش‌های حل کنکوری مسائل نیز دستتان می‌آید و یاد می‌گیرید چطور در کوتاه‌ترین زمان ممکن جواب هر تست را پیدا کنید، بدون این که نیاز باشد کلی فرمول بنویسید و راه‌حل‌های طولانی استفاده کنید. این ویژگی‌ها باعث شده تا این کتاب به منبع بسیار خوبی برای داوطلبان کنکور ریاضی تبدیل شود و در بین دانش‌آموزان از محبوبیت زیادی برخوردار شود.

تست‌های کتاب میکرو طلایی هندسه کامل کنکور گاج

تست‌های کتاب میکرو طلایی هندسه کامل کنکور گاج شامل تست‌های کنکور و تالیفی و ترکیبی است. سطح سؤالات نیز با ستاره مشخص شده و سؤالات سخت‌تر با ستاره‌های توپر و تست‌های مهم با ستاره‌های توخالی نشان داده شده‌اند. سطح بندی سؤالات به داوطلبان کمک می‌کند تا بهتر خودشان را ارزیابی کنند. به عنوان مثال اگر داوطلبی بتواند به تست‌هایی که ستاره توپر دارند به راحتی و در زمانی کم پاسخ دهد، می‌تواند اطمینان پیدا کند که از پس تست‌های سخت کنکور هم برمی‌آید. پس شاید بهتر باشد که جواب دادن به این تست‌ها را به زمانی موکول کنید که تا حد زیادی از تسلط خود بر مباحث هندسه اطمینان دارید. پس از آن می‌توانید با اعتماد به نفس کامل به سراغ این تست‌ها بروید.

ساختار کتاب میکرو طلایی هندسه کامل گاج

اگر به فهرست کتاب میکرو طلایی هندسه کامل انتشارات گاج نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که این کتاب به دو قسمت کلی تقسیم شده که شامل هندسه پایه (هندسه دهم و یازدهم) و هندسه دوازدهم است. مباحث و تست‌ها و سوالات کتاب هم به صورت فصل به فصل طراحی شده‌اند تا مطالعه و پاسخ دادن به آن‌ها برای شما ساده‌تر باشد. ضمن اینکه ممکن است قبل از مطالعه برای کنکور و در طول سال تحصیلی تصمیم داشته باشید تا از این کتاب استفاده کنید. فصل‌بندی این کتاب به شما کمک می‌کند تا به سراغ مبحث مورد نظرتان رفته و تست‌های آن را پاسخ دهید. در کنار این تست‌های طبقه‌بندی شده که از درجه سختی متفاوتی هم برخوردار هستند، درسنامه‌های کاملی قرار گرفته که با مطالعه آن‌ها می‌توانید خودتان را برای تست زنی آماده کنید.

میکرو طلایی هندسه کامل کنکور گاج را چطور بخوانیم؟

اگر وضعیت‌تان در درس هندسه خوب و یا عالی است، می‌توانید با همین کتاب شروع کنید و به صورت مبحث به مبحث تست بزنید و جلو بروید. اما پیشنهاد ما این است که کتاب درسی خود را فراموش نکرده و آن را هم مرور کنید. برای تست زدن‌تان بعد از مدتی زمان بگیرید و سعی کنید سرعت‌تان را بالا ببرید. اما اگر هنوز تسلط خوبی بر روی مباحث هندسه ندارید و باید چند بار مطالعه کنید، نکته‌برداری کنید و تمرین حل کنید، به شما توصیه می‌کنیم مطالعه خود را با بخش درسنامه‌ها شروع کنید. این بخش از کتاب می‌تواند کل مباحث را برایتان توضیح و شرح دهد و اشکالاتتان را قبل از تست زنی برطرف کنید. یادتان باشد که تنها در صورتی می‌توانید تست‌ها را با اطمینان بزنید که مباحث را به خوبی خوانده باشید.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر