صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی کتاب های خیلی سبز

کتابهای خیلی سبز در بین داوطلبان کنکور جایگاه ویژه‌ای دارند. این کتابها طوری طراحی شده‌اند که نیاز هر داوطلبی را به محتوای درسی و تست کنکور برآورده می‌کنند.

احتمالاً شما هم تا به حال با این کتابها آشنا شده‌اید و یا چند تا از آنها را تهیه کرده‌اید تا در طول برنامه مطالعاتیتان برای کنکور به سراغشان بروید. انتشارات خیلی سبز برای تمام رشته‌ها و تمام دروس کتاب منتشر کرده و با در نظر گرفتن میزان سختی هر درس، بودجه ‌بندی سؤالات هر مبحث از یک درس در کنکور و شیوه متفاوت مطالعه دروس مختلف به طراحی و تدوین کتابهای متنوع و گوناگونی پرداخته است.

در ادامه این مطلب با چند کتاب پرطرفدار انتشارات خیلی سبز آشنا می‌شویم و به این سؤال جواب می‌دهیم که چرا این کتابها برای داوطلبان کنکور رشته‌های مختلف، بسیار مناسبند:

کتاب های آموزش شگفت ‌انگیز خیلی سبز

مجموعه کتابهای آموزش شگفت‌ انگیز خیلی سبز برای دروس مختلف پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم منتشر شده. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب های آموزش شگفت انگیز تمرکز بر آموزش و فهم عمیق مطالب است. هر کدام از کتابهای آموزش شگفت انگیز با توضیح دروس و شرح دقیق مباحث آغاز می‌شوند. به عنوان مثال کتاب آموزش شگفت انگیز فارسی دوازدهم با فصل ادبیات تعلیمی شروع می‌شود.

در ابتدای این فصل خط به خط کتاب درسی توضیح داده شده و برای جملاتی که تعداد کلمات دشوارشان زیاد است، توضیحات مفصلی نوشته شده. همچنین تعدادی مترادف برای هر کلمه آمده تا دانش‌آموز بتواند از طریق مترادفها معنای کلمه را بهتر درک کند. علاوه بر این همراه با معنای لغت و شرح جمله به آرایه‌های ادبی و نکات دستوری آن هم پرداخته شده تا مباحث کامل و دقیق باشند.

کتابهای نردبام خیلی سبز

مجموعه کتابهای نردبام خیلی سبز، کتابهای تست پیشرفته این انتشارات هستند که برای داوطلبانی اهل چالش و رقابت منتشر شده‌اند. کتابهای نردبام خیلی سبز برای در چند سطح مختلف ارائه شده‌اند که شامل کتاب های نردبام پایه دهم، یازدهم، دوازدهم و مجموعه کتابهای نردبام جامع هستند. پس داوطلبان می‌توانند متناسب با نیازشان نردبام‌های پایه‌های جدا و یا نردبام ‌های جامع را تهیه کنند.

بیشتر کتابهای نردبام مربوط به دروس ریاضی، فیزیک و هندسه هستند ولی می‌شود یکی دو کتاب مثل نردبام زبان انگلیسی جامع و نردبام عربی جامع را هم بینشان پیدا کرد. کتابهای نردبام هم در ابتدا با درسنامه‌ای از هر مبحث شروع می‌شوند؛ اما تلاش می‌کنند بر تنوع تست ‌های کنکور هم تمرکز داشته باشند و داوطلبان را با شکل‌های مختلف تستهای کنکور آشنا کنند.

در بین درسنامه‌ها راه‌حل‌های کنکوری و غیرکنکوری برای حل مسائل مختلف توضیح داده شده تا دانش‌آموز بتواند هم مبحث را درک کند و هم تست‌های آن را با سرعت بیشتری جواب دهد. 

کتابهای تست و جامع خیلی سبز

کتابهای تست و جامع انتشارات خیلی سبز بر روی پرسش‌ های چهار گزینه‌ای و تست زنی متمرکزند. این کتاب ها برای دروس مختلف و رشته های مختلف منتشر شده‌اند. با این وجود هر کدام از این کتاب ها بخشی به عنوان درسنامه هم دارند. این کتابها برای دوره جمع بندی مناسبند و می‌توانند نیاز داوطلبان را به مرور مباحث و تست زنی برطرف کنند.

کتابهای فصل آزمون خیلی سبز

کتابهای فصل آزمون انتشارات خیلی سبز شامل آزمون هایی است که به صورت طبقه بندی شده از سوی مولفان طراحی شده و تست های آن شامل تست های متنوع و مختلف کنکوری و غیرکنکوری است. این کتابها برای آخرین روزهای مانده به کنکور مناسبند که داوطلبان کل کتابها را مرور کرده‌اند و فقط به تعداد زیادی تست نیاز دارد تا سرعتشان را بالا نگه دارند و ضمناً هر چه تست باقی مانده را بزنند.

کتابهای هفت خان خیلی سبز

کتابهای هفت خان انتشارات خیلی سبز برای مباحث مختلف درس ادبیات طراحی و منتشر شده است. این کتابها بر روی مهمترین و کنکوریترین موضوعات ادبیات تمرکز کرده‌اند که شامل:‌ املا، لغت، تاریخ ادبیات، قرابت معنایی و ... است. هر مبحث یک خان را تشکیل می‌دهد. این کتابها می‌توانند به داوطلب کمک کنند هر مبحث را بهتر مطالعه کند و با تست هایش به طور جداگانه آشنا شود. 

کتاب های تیزهوشان خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز برای دانش‌ آموزانی که قصد دارند در آزمون های تیزهوشان شرکت کنند هم کتاب های ویژه‌ای منتشر کرده است. کتاب های تیزهوشان انتشارات خیلی سبز هم به عنوان کتاب کار و هم برای آمادگی آزمون تیزهوشان برای دانش آموزان ابتدایی و متوسطه مناسبند.

کتابهای ماجراهای من و درسام خیلی سبز

کتابهای ماجراهای من و درسام انتشارات خیلی سبز می‌توانند کتاب های کاری باشند که به دانش آموزان کمک کنند در طول سال تحصیلی از هیچ امتحان و آزمونی نترسند. این کتاب ها علاوه بر درسنامه و شرح مباحث، نمونه سؤالات متنوعی دارند و به دانش آموزان کمک می‌کنند برای امتحانات نیم سال اول و دوم آماده شوند.

بهترین منابع درسی خود برای کنکور را از بانک کتاب با تخفیف بخرید.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر