صفحه نخست / معرفی کتاب / بهترین منبع فلسفه و منطق کنکور

بهترین منبع فلسفه و منطق کنکور

 آخرین بروزرسانی: 1401/03/30 288 زمان مطالعه: 1 دقیقه
فلسفه و منطق یکی از مهم‌ترین دروس اختصاصی کنکور انسانی هستند. مطالعه کافی و جامع فلسفه و منطق به عنوان دو درس رتبه ساز می‌تواند به موفقیت داوطلبان کنکور انسانی بینجامد.

چنانچه شما هم داوطلب رشته انسانی هستید و مایلید دروس رتبه ساز فلسفه و منطق را بخوانید و نیازمند بهترین منبع فلسفه و منطق کنکور هستید با این مطلب همراه شوید:

کدام کتاب‌ تست فلسفه و منطق را بخوانیم؟

بهترین منبع فلسفه و منطق، منبعی است که بتواند متناسب با وضعیت تحصیلی داوطلبان محتوای آموزشی و نکات کنکوری و تست در اختیارشان قرار دهد. دانش‌آموزی که از نظر وضعیت تحصیلی درس فلسفه و منطق ضعیف باشد، نمی‌تواند همان کتابی را بخواند که دانش‌آموزی که از نظر وضعیت تحصیلی درس فلسفه و منطق قوی است. کتابهای تست و کمک آموزشی این دو گروه از داوطلبان کاملاً با هم متفاوتند. اما نیازی نیست که نگران شوید. برای سه وضعیت تحصیلی ضعیف، متوسط و قوی کتابهای تست خوب و مناسبی وجود دارد. در ادامه این کتابها را همراه با ویژگی‌های متفاوتشان بررسی می‌کنیم و به این سؤال جواب می‌دهیم که چرا هر کتاب برای داوطلبان کنکور انسانی مناسب و مفید است.

سطح قوی: کتاب فلسفه و منطق جامع انتشارات خیلی سبز

کتاب فلسفه و منطق جامع انتشارات خیلی سبز برای آن دسته از داوطلبان کنکور انسانی مناسب است که کتاب درسی فلسفه و منطق را به اندازه کافی مطالعه کرده و بر مباحث آن تسلط دارند. این داوطلبان می‌توانند با استفاده از کتاب فلسفه و منطق جامع انتشارات خیلی سبز، سرفصل‌ها را دوباره مرور کنند و تا حد امکان تست بزنند.

کتاب فلسفه و منطق جامع خیلی سبز را چطور بخوانیم؟

کتاب فلسفه و منطق جامع خیلی سبز شامل دو جلد است. جلد اول آن شامل فلسفه و منطق پایه (منطبق با سرفصل‌های کتاب‌های فلسفه و منطق دهم و یازدهم) و جلد دوم آن شامل مباحث کتاب پایه دوازدهم است. برای خواندن کتاب فلسفه و منطق جامع انتشارات خیلی سبز بهتر است از درسنامه‌ها شروع کنید. در این کتابها مباحث تا حد امکان طبقه‌بندی شده‌اند و نمونه سؤالاتی که در طول درسنامه‌ها گنجانده شده‌اند نیز بسیار مفید و کاربردی هستند و به فهم بهتر مباحث کمک می‌کنند. بعد از درسنامه‌ها هم باید به سراغ تست‌های کتاب بروید و پاسخهایتان را از بخش پاسخنامه تشریحی بررسی کنید.

سطح متوسط: فلسفه و منطق کانون فرهنگی آموزش

کتاب فلسفه و منطق کانون فرهنگی آموزش شامل دو کتاب است: منطق و فلسفه دهم و یازدهم و فلسفه ۲ (پایه دوازدهم). داوطلب کنکور انسانی با سطح متوسط برای خواندن دروس فلسفه و منطق به هر دو کتاب نیاز دارد. این کتابها از مجموعه کتابهای طبقه بندی شده کانون فرهنگی آموزش هستند.

ویژگی‌های کتاب‌های آبی کانون فرهنگی آموزش

کتاب‌های آبی کانون فرهنگی آموزش بر ادراک داوطلبان و فهم بهتر و بیشتر مباحث درسی تأکید و تمرکز دارند. در این کتابها درسنامه‌های مفصل و جامعی گنجانده شده و چنانچه داوطلبی با سطح متوسط به سراغ این کتابها برود، می‌تواند تمام ایرادات و مشکلاتش را حل کرده و سرفصل‌های کتاب فلسفه و منطق را به خوبی مرور کند.

سطح ضعیف: فلسفه و منطق جامع انسانی انتشارات مشاوران آموزش

کتاب فلسفه و منطق جامع انسانی از انتشارات مشاوران آموزش با تأکید بر مباحث درسی و داشتن درسنامه‌های جامع و کاربردی به همراه تست‌های کنکوری و تألیفی و آزمون‌های جامع برای داوطلبی با سطح ضعیف بسیار مناسب است. درسنامه کتاب با مجزا کردن سرفصل‌ها و تفکیک آن به بخش‌های کوچکتر تلاش کرده تا درک عمیق‌تر مباحث را برای داوطلبان به ارمغان بیاورد. علاوه بر این ترفندهایی برای فهم موضوع و تشخیص گزینه صحیح در تست‌ها و نمونه سؤالات ارائه شده که می‌تواند بسیار کاربردی باشد. بسیاری از داوطلبان کنکور انسانی از درسنامه‌های کتاب فلسفه و منطق جامع انسانی انتشارات مشاوران آموزش در دوران مطالعه برای کنکور و از تست‌ها و آزمون‌های جامع آن در دوران جمع بندی استفاده می‌کنند.

با خرید کتاب از بانک کتاب خودتان را برای کنکور انسانی آماده کنید و به بالاترین سرعت تست زنی برسید.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر