صفحه نخست / تازه های کتاب / بهترین منابع دین و زندگی کنکور

بهترین منابع دین و زندگی کنکور

 آخرین بروزرسانی: 1401/03/29 364 زمان مطالعه: 1 دقیقه
درس دین و زندگی یکی از دروس عمومی در کنکور است و تمام داوطلبان کنکورهای تجربی، انسانی و ریاضی فیزیک باید این درس را به خوبی مطالعه کنند.

مهم‌ترین ویژگی دروس و مباحث دین و زندگی فرار بودن آنهاست؛ به این معنا که شما باید بارها مباحث دین و زندگی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را مطالعه و سپس مرور کنید. در این مسیر تست زنی هم بسیار اهمیت دارد؛ چون به عمیق‌ شدن مفاهیم در ذهنتان کمک می‌کند و باعث می‌شود که آنها را به حافظه بلندمدتتان بسپارید. بنابراین داشتن کتاب کنکور برای درس دین و زندگی از واجبات است و هر داوطلب باید با پیدا کردن بهترین منابع دین و زندگی کنکور خیالش را از بابت این درس آسوده کند. در این مطلب به معرفی این منابع و دلایل اهمیت هر کدام می‌پردازیم:

بودجه بندی دین و زندگی در کنکور

توجه به بودجه بندی مباحث و سرفصل‌های دین و زندگی در کنکور اهمیت زیادی دارد. علاوه بر این می‌توانید این نکته را بررسی کنید که کدام یک از کتابهای پایه دهم، یازدهم و دوازدهم دین و زندگی در کنکور اهمیت بیشتری دارند و از کدام یک تست‌های بیشتری طرح می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد که از دین و زندگی پایه دهم ۹ تست، از دین و زندگی پایه یازدهم ۸ تست و از دین و زندگی پایه دوازهم هم ۸ تست طرح می‌شود.

کتاب دین و زندگی جامع انتشارات مهر و ماه

کتاب دین و زندگی جامع انتشارات مهروماه از بهترین منابع دین و زندگی کنکور است. این کتاب در دو نسخه متفاوت برای کنکور انسانی و برای سایر گروه‌های آزمایشی منتشر شده است. پس اگر داوطلب کنکور انسانی هستید، دین و زندگی جامع کنکور انسانی انتشارات مهر و ماه را تهیه کنید و در غیر این صورت دین و زندگی جامع کنکور را بخرید. این کتابها شامل درسنامه، تست و پاسخنامه هستند و برای دوره جمع‌بندی و مرور هم بسیار مناسبند.

کتاب دین و زندگی جامع میکرو گاج

کتاب دین و زندگی جامع میکرو گاج از درسنامه‌های کاملی برخوردار است که می‌تواند برای مرور عمیق‌تر مباحث کمکتان کند. همانطور که گفتیم فرار بودن مباحث دروس دین و زندگی نیازمند تکرار و مرور زیاد است. با درسنامه‌های کتاب می‌توانید آنچه که از کتابهای درسی دین و زندگی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم خوانده‌اید را دوباره مرور کنید و به همراه آن تعداد زیادی تست بزنید. در ضمن این کتاب هم شامل دو نسخه متفاوت برای گروه آزمایشی علوم انسانی و سایر گروه‌هاست.

کتاب دین و زندگی جامع پیشرفته نردبام خیلی سبز

این کتاب از بهترین منابع دین و زندگی برای کنکور ۱۴۰۱ است. مجموعه کتابهای نردبام خیلی سبز از کتابهای پرطرفداری هستند که با داشتن تست‌های متنوع به داوطلبان کمک می‌کنند تا از نردبام کنکور بالا رفته و به موفقیت برسند. این کتاب جامع بوده و مباحث سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می‌دهد.

کتاب دین و زندگی جامع آبی قلم‌چی

کتاب دین و زندگی جامع آبی قلم‌چی از مجموعه کتابهای طبقه‌بندی شده است که بر فهم و ادراک بیشتر مباحث تمرکز دارد. این کتاب برای مرور مفاهیم و مباحث و سرفصل‌های کتابهای دین و زندگی سه پایه مناسب بوده و می‌تواند داوطلبان را برای تست زنی آماده کند. لازم است بدانید که تعداد تست‌های این کتاب محدود است چون در طراحی آن تلاش شده مباحث کتابهای درسی دین و زندگی با شفافیت و دقت هر چه بیشتر توضیح داده شوند. داوطلبان می‌توانند بعد از خواندن این کتاب، با کتابهایی که قبل از این معرفی کردیم، تست زنی را شروع کنند.

کتاب آیات و روایات موضوعی خیلی سبز

کتاب آیات و روایات موضوعی انتشارات خیلی سبز فقط بر روی آیات و روایاتی که در کل سه کتاب دین و زندگی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم آمده تمرکز دارد. این کتاب موضوعی می‌تواند برای دوره جمع بندی بسیار مناسب باشد چون با استفاده از آن می‌توانید فقط آیات و روایات دین و زندگی را مرور کرده و تست‌های مرتبط با آن را بزنید.

برای خرید بهترین منابع کنکور درس دین و زندگی می‌توانید آن ها را از سایت بانک کتاب ایران با تخفیف تهیه کنید.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر