صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی کتاب تست هندسه دهم رشته ریاضی انتشارات الگو

معرفی کتاب تست هندسه دهم رشته ریاضی انتشارات الگو

 آخرین بروزرسانی: 1400/12/17 301 زمان مطالعه: دقیقه
کتاب هندسه دهم تست نشر الگو یکی از بهترین منابع هندسه دهم است و می‌تواند به شما در یادگیری و تسلط کامل بر مباحث هندسه کمک کند.

کتاب هندسه دهم تست نشر الگو، کتابی ویژه داوطلبان کنکور ریاضی است که توسط امیرمحمد هویدی و حسن محمد بیگی تالیف شده است. این کتاب شامل درسنامه به اضافه پرسش‌های چهار گزینه‌ای و پاسخ‌های کاملاً تشریحی است. نشر الگو در سال‌های اخیر نشان داده که در زمینه انتشار کتاب‌های تست حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و بسیاری از کتاب‌هایی که در دروس عمومی و اختصاصی از سوی این ناشر به چاپ رسیده مورد پسند داوطلبان قرار گرفته است. کتاب هندسه دهم تست نشر الگو هم یکی از این کتاب‌هاست که دراین مطلب به معرفی و تحلیل آن می‌پردازیم.

درسنامه کتاب هندسه دهم تست نشر الگو

کتاب هندسه دهم نشر الگو همانطور که بر روی جلدش هم مشخص است، درسنامه‌های کاملی دارد. در واقع می‌توان گفت که بخش قابل توجهی از هر فصل کتاب به درسنامه‌ها اختصاص داده شده. بنابراین شما با داشتن این کتاب نه به کتاب درسی هندسه دهم احتیاجی دارید و نه به هیچ منبع کنکوری دیگری! با خواندن دقیق درسنامه‌های کتاب تمام نکات مربوط به این درس را یاد می‌گیرید. علاوه بر این تعداد قابل توجهی تست و نمونه سؤال در طول درسنامه وجود دارند. مولفان کتاب روش‌های حل مسائل هندسه را به طور کامل در درسنامه‌ها توضیح داده‌اند. بنابراین شما قبل از رفتن به سراغ تست‌ها، راه‌حل‌های کنکوری را یاد می‌گیرید. به طور کلی می‌توان گفت که درسنامه‌ها حجمی مناسب دارند و نه نکته اضافه‌ای در آن‌ها وجود دارد که خارج از مباحث کنکور باشد و نه نکته‌ای از قلم افتاده است. بنابراین می‌توان گفت که درسنامه کتاب نه زیاد است و نه کم؛ بلکه کاملاً مناسب و به اندازه است.

تست‌های کتاب هندسه دهم تست نشر الگو

هندسه درسی است که باید در کنار مطالعه مباحث آن به طور منظم تست بزنید. تست زنی برای درس هندسه نیازمند تسلط بر مباحث است. پس اگر درسنامه‌ها را درست و حسابی خوانده‌اید، می‌توانید به بخش تست‌های کتاب هندسه دهم تست نشر الگو بروید. تعداد تست‌ها به اندازه است و همچنین ترکیبی از انواع تست‌های تالیفی و کنکوری در کتاب گنجانده شده تا بتوانید بیشتر تمرین کنید. تست‌ها از نظر درجه سختی با هم متفاوتند. انواع تست‌های آسان، متوسط و دشوار در کتاب وجود دارد تا بتوانید کاملاً خودتان را محک بزنید و در دوره‌های مختلف مطالعه برای کنکور میزان پیشرفت خود را ارزیابی کنید. علاوه بر این تست‌های سختی با عنوان تست‌های ایده‌دار در کتاب هندسه دهم تست نشر الگو وجود دارد که مناسب داوطلبانی است که می‌خواهند تست‌هایی حتی سخت‌تر از کنکور را هم جواب بدهند. این تست‌ها می‌تواند چالش جذابی برای چنین داوطلبانی باشد.

بعد از تست زنی وقت بررسی پاسخنامه است. هرگز و در هیچ شرایطی در مطالعه پاسخنامه تنبلی نکنید. ممکن است تست را درست جواب داده باشید؛ اما بررسی پاسخنامه به شما کمک می‌کند که دلایل رد هر گزینه را بدانید و اگر نکته‌ای حتی کوچک باقی مانده باشد، آن را در پاسخنامه یاد می‌گیرید. در واقع کتاب‌های تست به شیوه‌ای طراحی شده‌اند که پاسخنامه نیز شامل محتوای آموزشی باشد و داوطلبان بتوانند از طریق مطالعه پاسخنامه و بررسی سؤال به طور دقیق این محتوا را دریافت کنند.

چرا کتاب هندسه دهم تست نشر الگو را پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب هندسه دهم تست نشر الگو یکی از بهترین منابع برای داوطلبان کنکور ریاضی است. در این کتاب درسنامه‌های کاملی وجود دارد. در صورتی که دانش‌آموزان از پایه دهم به دنبال کتابی برای مطالعه مباحث هندسه دهم باشند و هدف بلند مدتشان هم این باشد که با تست‌های کتاب آمادگی لازم را در درس مربوطه به دست آورند، این کتاب می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. همچنین این کتاب برای داوطلبان کنکور ریاضی که می‌خواهند تست هندسه حل کنند هم مفید است چون تعداد زیادی تست دارد که براساس میزان اهمیت مبحث موردنظر در کتاب گنجانده شده‌اند.

 

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر