صفحه نخست / معرفی کتاب / مجموعه کتاب کمک درسی ریاضی یازدهم تجربی

مجموعه کتاب کمک درسی ریاضی یازدهم تجربی

 آخرین بروزرسانی: 1401/07/04 484 زمان مطالعه: 1 دقیقه
اگر دانش‌آموز پایه یازدهم رشته تجربی هستید و یا برای کنکور و مسیری که پیش‌رو دارید، برنامه‌ می‌ریزید، درسهایی مثل ریاضی برایتان اهمیت زیادی دارند.

پس داشتن لیستی از کتابهای کمک درسی ریاضی ۲ رشته تجربی برایتان راه‌گشا خواهد بود؛ چون با دانستن جزئیات هر کتاب و هدفی که مؤلفان از تألیف و انتشار آنها دنبال کرده‌اند، انتخاب کتاب برایتان ساده‌تر می‌شود.

کتاب جی‌بی ریاضی یازدهم خیلی سبز

کتاب جی بی ریاضی یازدهم رشته تجربی انتشارات خیلی سبز، کتاب جمع و جوری برای رفع اشکالات شما با درس ریاضی است. این کتاب در قطع جیبی منتشر شده و از جمله نوآوریهای انتشارات خیلی سبز است که با هدف بهبود شیوه مطالعه دانش‌آموزان طراحی شده است.

با داشتن این کتاب جیبی یا بهتر است بگوییم جی‌بی می‌توانید درسنامه‌ای مفید و مختصر از هر درس کتاب ریاضی یازدهم را بخوانید و پس از آن نمونه سؤالات و تست‌هایش را جواب دهید.

این کتاب برای مرور مباحث هم گزینه بسیار خوبی است؛ چون می‌توانید هر جا که می‌روید کتاب جی‌بی ریاضی یازدهم را هم با خودتان ببرید. فقط کافی است که یک جیب داشته باشید!

کتاب سیر تا پیاز ریاضی یازدهم گاج

تبدیل کردن مباحث کتاب درسی به بخش‌های بسیار ریز و جزئی اتفاقی است که در کتاب سیر تا پیاز ریاضی یازدهم انتشارات گاج افتاده. ریز شدن بخش‌ها فهمشان را آسان می‌کند. به خصوص وقتی با یک مثال و یک تست همراه باشد. با این شیوه یاد می‌گیرید هر کدام از این ریز بخش‌ها چطور به سؤال امتحانی و تست کنکور تبدیل می‌شوند.

در پایان هر فصل هم تعداد قابل توجهی تست کنکوری و تألیفی آمده تا خیالتان از بابت تست زنی هم راحت باشد. اگر شما هم مثل خیلی از دانش‌آموزان مایلید تا برای درس ریاضی وقت زیادی بگذارید تا درصد قابل قبولی در کنکور بیاورید، خواندن کتابهایی مثل سیر تا پیاز ریاضی برایتان به شدت مفید خواهد بود.

پرسمان ریاضی یازدهم رشته تجربی گاج

کتاب پرسمان ریاضی یازدهم تجربی انتشارات گاج شامل درسنامه، سؤالات امتحانی و پاسخنامه تشریحی است. با توجه به تنوع کتابهای انتشارات گاج انتخابهای متنوعی دارید؛ ولی باید بدانید که کدام کتاب برای شما مناسبتر است.

مثلاً کتاب پرسمان ریاضی یازدهم بیشتر بر درسنامه‌ها تأکید دارد و پرسش‌های آن هم در قالب تشریحی طراحی شده‌اند. درسنامه‌ کتاب پر از مثالهای مختلف و متعدد است و بانک سؤالات امتحانی هم باعث می‌شود تا حد امکان مباحث را مرور و تمرین کنید.

کتاب ریاضی یازدهم تجربی پیشرفته نردبام خیلی سبز

کتاب ریاضی یازدهم پیشرفته از مجموعه کتابهای نردبام انتشارات خیلی سبز است. در کتابهای نردبام درسنامه‌ای مفصل به همراه تست‌های درس به درس و موضوعی گنجانده شده است. ۷ فصل این کتاب کاملاً مطابق با مباحث کتاب ریاضی ۲ رشته تجربی هستند و در پایان هر فصل نیز آزمونی مرتبط با مباحث آن درج شده.

پس از مطالعه درسنامه می‌توانید تستها و مثالها را دوباره مرور کنید و با آمادگی ذهنی به سراغ آزمون پایان فصل بروید. پاسخنامه تشریحی کتابهای نردبام خیلی سبز هم کاملاً تشریحی هستند و می‌توانید نکته‌های کنکوری فراوانی در آنها پیدا کنید.

کتاب پاور تست ریاضی یازدهم تجربی مهر و ماه

کتاب پاور تست ریاضی یازدهم تجربی انتشارات مهر و ماه به شما قدرت و سرعت زیادی در تست‌زنی می‌دهد. درسنامه‌ این کتاب به واحدهای کوچکی به اندازه یک سلول تقسیم شده تا خواندن و مطالعه‌اش راحتتر باشد.

با این شیوه می‌توانید برنامه‌ریزی درسی بهتر و منظم‌تری هم داشته باشید. اما از آنجایی که قرار است با تست‌های کتاب قدرت و سرعتتان را بیشتر کنید، همه سؤالات کنکور سالهای گذشته و حتی سؤالات کنکور امسال در این کتاب گنجانده شده است. برای اینکه پاورتستها بتوانند قدرتشان را به شما منتقل کنند باید به جز تست‌زنی، پاسخنامه تشریحی کتاب را هم بخوانید.

مقدار زیادی تکنیک و ترفند در پاسخنامه وجود دارد که اگر مطالعه‌شان نکنید، به شدت ضرر می‌کنید.

اگر بهترین منابع کمک درسی ریاضی پایه یازدهم را نیاز دارید، بهتر است به سایت ایران بوک سری بزنید.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر