صفحه نخست / نقد کتاب / بهترین کتاب جمع‌ بندی شیمی

کتابهای جمع‌بندی از مهم‌ترین کتابهای کمک آموزشی آمادگی کنکور هستند. چون قرار است در آخرین ماهها و آخرین روزها با داوطلبان همراه شوند.

اگر از داوطلبان مختلف کنکور بپرسید بهترین کتاب جمع بندی شیمی چه کتابی است؟ احتمالاً هر کدام جوابی به این سؤال می‌دهند. دلیلش این است که داوطلبان تجربه های متفاوتی دارند و نیازهایشان با هم فرق دارد. هر کتاب می‌تواند متناسب با نیاز گروهی از داوطلبان باشد.

پس اگر شما هم به دنبال بهترین کتاب جمع بندی شیمی هستید، اول از همه سطح و نیاز و هدفتان را مشخص کنید و پس از آن با دنبال کردن این مطلب کتاب مورد نظرتان را پیدا کنید:

جمع بندی شیمی خیلی سبز

در کتاب جمع بندی شیمی انتشارات خیلی سبز تمام مباحث شیمی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم در اختیارتان قرار می‌گیرد. در این کتاب تلاش شده تا مباحث موردنیاز در سؤال، نمودار و نکات تکمیلی ارائه شود. در انتهای هر مبحث هم تعدادی تست و نمونه سؤال آمده است. با این همه تمرکز کتاب بیشتر بر مباحث کتابهای شیمی است و برای داوطلبی که قصد دارد کل کتابهای شیمی پایه دهم تا دوازدهم را مرور کند، مناسبتر است تا داوطلبی که به تعداد زیادی تست شیمی نیاز دارد.

فصل آزمون شیمی جامع خیلی سبز

اگر داوطلبی کتاب جمع بندی شیمی انتشارات خیلی سبز را خوانده باشد و برای تست زنی به دنبال آزمون های متنوع و طراحی شده باشد، کتاب فصل آزمون شیمی جامع انتشارات خیلی سبز مکمل بسیار مناسبی است.

این کتاب همچنین تمرین های کتاب درسی را هم پوشش داده؛ تا در صورتی که داوطلب در این زمینه مشکل داشته باشد بتواند از طریق این تمرین ها مشکلش را رفع کند. آزمون های مبحثی و جامع کتاب برای دوره جمع بندی به شدت مناسب بوده و می‌توانند نیاز داوطلب به انواع و اقسام تست ها را برطرف کنند.

جی بی مسائل شیمی جامع خیلی سبز

کتاب های جی بی انتشارات خیلی سبز می‌توانند به شما کمک کنند در هر شرایط و هر جایی که هستید، مباحث شیمی را مرور کنید. این کتاب ها در قطع جیبی طراحی شده‌اند و سبک و قابل حمل‌اند. پس بدون نگرانی هر جا که می‌روید کتاب جی بی مسائل شیمی را هم با خودتان ببرید. کتاب جی بی مسائل شیمی جامع می‌تواند دوست بسیار خوبی برای دوران جمع بندی باشد.

فیل شیمی دهم و یازدهم مبتکران

کتاب های فیل شیمی دهم و یازدهم انتشارات مبتکران به خوبی مباحث شیمی پایه را پوشش داده‌اند. مباحث درسنامه این کتاب ها صفر تا صد محتوای کتابهای درسی را پوشش می‌دهند. بنابراین در کل دوران مطالعه برای کنکور به دردتان می‌خورند و می‌توانید به شکلهای مختلف از آنها استفاده کنید.

نکات کنکوری به صورت مفید و مختصر ارائه شده‌اند، جوری که تا سر جلسه کنکور هیچ نکته‌ای فراموش نمی‌شود. آمار مرتبط با تعداد سؤالاتی که از هر مبحث در کنکور می‌آید هم به طور دقیق ارائه شده تا بتوانید وقت و زمانتان برای مطالعه هر مبحث را بهتر مدیریت کنید.

موج آزمون شیمی پایه نشر الگو

کتاب های موج آزمون نشر الگو یکی از بهترین کتاب ها برای دوره جمع بندی هستند. این کتاب ها انواع مختلف و گوناگونی از آزمون ها را در خود دارند و داوطلب را با تعداد زیادی سؤال تستی آشنا می‌کنند. آزمون های موضوعی، درس به درس، مبحثی و جامع جز انواع آزمون های کتاب موج آزمون شیمی پایه نشر الگو هستند. در این کتاب مباحث شیمی پایه (دهم و یازدهم) به صورت تستی مرور می‌شوند و داوطلب می‌تواند کل دروس این کتابها را دوباره مرور کند.

جمع بندی شیمی سیب مهر و ماه

کتاب جمع بندی شیمی انتشارات مهر و ماه برای داوطلبانی مناسب است که هم به درسنامه نیاز دارند و هم به تست های متنوع و زیاد و هم پاسخنامه‌ای تشریحی که گزینه‌های هر تست را به طور کامل بررسی کرده باشد.

درسنامه کتاب شامل دو بخش فصلی و موضوعی است. این دو بخش به داوطلب اجازه می‌دهند که مباحث را هم منطبق با فصلهای کتاب درسی و هم به صورت موضوعی (بدون در نظر گرفتن ترتیب فصول کتاب درسی) مطالعه کند. برای داوطلب در دوره جمع بندی بخش موضوعی کاربردیتر است؛ چون می‌تواند کل مباحث مربوط به یک موضوع از تمام کتابهای شیمی را یک جا مرور کرده و به تست هایش جواب دهد.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر