صفحه نخست / نقد کتاب / بهترین کتاب های کمک درسی نهم برای تیزهوشان

بهترین کتاب های کمک درسی نهم برای تیزهوشان

 آخرین بروزرسانی: 1401/03/29 457 زمان مطالعه: 1 دقیقه
برخی از دانش‌آموزان در دو پایه ششم و نهم می‌توانند در آزمون تیزهوشان ورودی مدارس شرکت کنند.

با وجود اینکه منابع این آزمون کتابهای درسی و مهارتهای فردی داوطلبان است؛ اما شیوه طراحی سؤالات آن به گونه‌ای است که همه داوطلبان نیاز دارند در کنار مطالعه کتابهای درسی از کتابهای کمک درسی برای آزمون تیزهوشان هم استفاده کنند. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که سطح سؤالات آزمون تیزهوشان برای پایه نهم نسبت به پایه ششم دشوارتر است. بنابراین آشنایی با کتابهای کمک درسی نهم برای تیزهوشان برای تمام داوطلبان آزمون تیزهوشان ضروری است. در این مطلب بهترین کتابهای کمک درسی برای تیزهوشان را معرفی می‌کنیم.

کتاب هوش و استعداد تحلیلی نهم تیزهوشان انتشارات خیلی سبز

کتاب هوش و استعداد تحلیلی نهم تیزهوشان انتشارات خیلی سبز از این جهت کتاب مهمی است که برای مبحث هوش و استعداد تحلیل منبع مشخصی وجود ندارد. خیلی از داوطلبان ترجیح می‌دهند کتابی داشته باشند که هم مباحث موردنیازشان را از طریق آن مطالعه کنند و هم به اندازه کافی تست بزنند. تست‌های این کتاب انواع هوش شامل هوش کلامی، هوش ریاضی و هوش غیرکلامی را در برمی‌گردد و داوطلبان را ارزیابی می‌کند تا بدانند چقدر برای آزمون تیزهوشان آمادگی دارند.

کتاب آی‌کیو نهم جامع تیزهوشان انتشارات گاج

کتاب آی کیو نهم جامع تیزهوشان گاج تمام کتابهای درسی پایه نهم را به صورت یک جا و با ارائه مهم‌ترین نکات و شرح مباحث منبع خوبی برای مرور دروس است. از آنجا که داوطلبان آزمون تیزهوشان باید بتوانند هم سؤالات مرتبط با کتابهای درسی و هم سؤالات هوش و استعداد تحلیلی را پاسخ دهند، به منابعی که کتابهای درسیشان را پوشش دهند نیز نیاز دارند. این کتاب هم درسنامه‌های خوبی دارد و تعداد زیادی تست دارد. با داشتن این کتاب خیالتان از بابت کتابهای درسی آسوده خواهد شد.

کتاب 1500 تست استعداد تحلیلی تیزهوشان نهم انتشارات مهر و ماه

کتاب ۱۵۰۰ تست استعداد تحلیلی تیزهوشان نهم انتشارات مهر و ماه بر مبحث استعداد تحلیلی و هوش غیرکلامی متمرکز شده و از منابع خوب و کامل در این زمینه است. تست‌های هوش بسیار کامل و جامع‌اند و در بخش استعداد تحلیلی نیز می‌توانید انواع استدلال‌های مقایسه‌ای، ذهنی، سه بعدی و ... را طبق بررسی‌های کتاب، مطالعه کنید.

پرسش‌ها و تست‌های کتاب هم بسیار متنوع هستند و این باعث می‌شود که بتوانید با انواع تست‌ها آشنا شوید. یادتان باشد که داوطلب آزمون تیزهوشان لازم نیست که فقط و فقط تست‌های دشوار و سخت و پیچیده را جواب بدهد. شما باید با همه تست‌ها در همه درجه‌های سختی آشنا شوید و هر تستی که در آزمون اصلی می‌بینید شبیه تستی باشد که در این کتابهای کمک آزموشی قبلاً دیده و جواب داده‌اید.

کتاب ۱۲ دوره آزمون جامع تیزهوشان نهم انتشارات قلم چی

کتاب ۱۲ دوره آزمون جامع تیزهوشان نهم انتشارات قلم چی مهم‌ترین کتابی است که باید حتماً در اختیارتان باشد. با این کتاب می‌توانید با آزمون سالهای گذشته آشنا شوید، خودتان را در شرایط یک آزمون واقعی قرار دهید و تا حد امکان با دقت و سرعت بالا این آزمونها را جواب دهید. در صورتی که قبل از پاسخ به آزمونهای این کتاب از کتابهای دیگر هم تست زده‌اید، می‌توانید این بار با سرعت بیشتر و در حالی که نکات هر تست را به یاد دارید، تست بزنید.

این کتاب از سوی داوطلبان آزمون تیزهوشان بسیار مورد استقبال قرار گرفته و به یکی از منابع کمک آموزشی آنها تبدیل شده است. در صورتی که ماه‌های منتهی به آزمون و حتی در سی روز پایانی مهلت مطالعه‌تان برای آزمون تیزهوشان به سر می‌برید، این کتاب بهترین گزینه برای شماست تا بتوانید با تست زنی برای آزمون آماده شوید و نمره ورود به مدرسه دلخواه‌تان را کسب کنید.

با خرید کتاب از بانک کتاب خودتان را برای آزمون تیزهوشان آماده کنید و به بالاترین سرعت تست زنی برسید.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر