صفحه نخست / معرفی کتاب / فرق میکرو طلایی با میکرو طبقه بندی

فرق میکرو طلایی با میکرو طبقه بندی

 آخرین بروزرسانی: 1401/03/29 1158 زمان مطالعه: 1 دقیقه
کتاب‌های میکرو طلایی و میکرو طبقه بندی گاج را همه داوطلبان کنکور می‌شناسند. این دو مجموعه کتاب برای دروس مختلف رشته‌های انسانی، ریاضی و تجربی منتشر شده است.

اما سؤال اینجاست که کتابهای میکرو طلایی دقیقاً چه فرقی با کتابهای میکرو طبقه‌بندی دارند. هر کدام از آنها برای چه داوطلبانی مناسبند و ویژگی‌های خاصشان چیست؟ آشنایی با ویژگی‌های هر کدام باعث می‌شود که بتوانید کتاب کنکوری بهتری انتخاب کنید و با توجه به شرایطتان و شیوه برنامه ریزی برای کنکور کتاب کنکور خود را پیدا کنید. در این مطلب به تفاوتهای میکرو طلایی با میکرو طبقه بندی گاج می‌پردازیم.

کتابهای میکرو طلایی گاج

کتابهای میکرو طلایی گاج برای دروس مختلف رشته‌های انسانی، ریاضی و تجربی منتشر شده است. این کتابها حجم قابل قبولی دارند؛ نه خیلی پرحجم هستند و نه خیلی لاغر و مختصر. بیایید با دقت بیشتری به این کتاب‌ها نگاهی بیندازیم:

جامعیت کتاب‌های میکرو طلایی

کتاب های میکرو طلایی گاج جامع هستند و مباحث دروس به صورت کامل در آنها توضیح داده می‌شود. درسنامه‌های کتاب می‌توانند داوطلبان را در طول سال تحصیلی و پس از آن یاری دهند. نکاتی که در این کتابها ارائه می‌شود از خط به خط کتابهای درسی و تست‌های کنکور سالهای گذشته استخراج شده، بنابراین داوطلبان می‌توانند با خواندن آن به راحتی تست زنی را شروع کنند. جامع بودن این کتاب‌ها هم ویژگی مهمی است. به این معنا که کتاب میکروطلایی سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را در برمی‌گیرد. بنابراین دیگر نیازی نیست که برای هر پایه به صورت جداگانه کتابی تهیه کنید.

قیمت مناسب کتابهای میکرو طلایی

اگر نگاهی به کتاب‌های میکروطلایی گاج بیندازید، متوجه می‌شوید که حجمشان آنقدر زیاد نیست که داوطلبان را به وحشت بیندازد. حجم مناسب این کتاب‌ها باعث شده که قیمت‌شان هم چندان بالا نباشد و جز کتاب‌های گران کنکوری به شمار نیایند.

کتاب های میکرو طبقه‌بندی گاج

کتاب های میکرو طبقه بندی انتشارات گاج کتاب‌هایی هستند که از نظر تست و سوالات چهار گزینه‌ای بسیار کامل هستند. این کتاب‌ها نیز مثل کتاب‌های میکرو طلایی برای پایه‌های مختلف و رشته‌های تجربی، انسانی و ریاضی منتشر شده‌اند. در ادامه ویژگی‌های این کتاب‌ها را با دقت بیشتری بررسی می‌کنیم:

انواع تست‌ها در کتاب های میکرو طبقه بندی گاج

کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی گاج تست‌های زیادی دارند. در این کتاب ها علاوه بر تست‌های کنکور سالهای گذشته، انواع مختلفی از تست‌های تالیفی نیز وجود دارد. با توجه به این که کتابهای میکرو طبقه بندی برای هر پایه به صورت مجزا تألیف شده است، امکان گنجاندن تست‌های بیشتر در یک کتاب فراهم شده است.

پاسخ‌‌های کاملاً تشریحی کتاب‌های میکروطبقه‌بندی گاج

بخش پاسخنامه کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی گاج، بخش مهمی در این کتاب‌ها است. زیرا در این بخش نکات بسیاری گنجانده شده و لازم است که داوطلبان با دقت زیاد این بخش را مطالعه کنند. با توجه به اینکه تست‌های کتاب کاملاً منطبق بر سرفصل‌های کتاب هستند و نکات زیادی در آن‌ها وجود دارد، لازم است که داوطلبان حتی در صورت پاسخ صحیح، سایر گزینه‌های هر تست را بررسی کنند.

کدام کتاب را بخریم؛ میکروطلایی یا میکرو طبقه بندی؟

اگر این مطلب را با دقت خوانده باشید، متوجه می‌شوید که کتاب‌های میکرو طلایی و میکرو طبقه‌بندی هر دو ویژگی‌های خوبی دارند. در واقع انتخاب با خودتان است. مثلاً اگر به کتابی جامع نیاز دارید و نمی‌خواهید برای هر پایه یک کتاب جدا بخرید، کتاب میکرو طلایی انتخاب بهتری است. اما اگر هنوز فرصت زیادی تا کنکور مانده و می‌خواهید هر پایه را با دقت بخوانید و تمام تست‌های مرتبط با هر درس را بزنید، کتاب میکرو طبقه بندی برایتان مناسب‌تر است. یادتان باشد که این کتاب‌ها هر دو از کیفیت بالایی برخوردارند و انتخاب یکی به معنای رد دیگری نیست. داوطلبان باید کتابی را انتخاب کنند که براساس شرایطشان بهترین کتاب باشد.

با خرید کتاب از بانک کتاب خودتان را برای کنکور ریاضی ، تجربی و انسانی آماده کنید و به بالاترین سرعت تست زنی برسید.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر