صفحه نخست / معرفی کتاب / بهترین کتاب کمک درسی ریاضی پایه هفتم

بهترین کتاب کمک درسی ریاضی پایه هفتم

 آخرین بروزرسانی: 1401/03/29 420 زمان مطالعه: 1 دقیقه
بسیاری از دانش‌آموزان پایه هفتم به دنبال کتابهای کمک آموزشی هستند تا از طریق آنها در دروس مختلف پیشرفت کنند.

یادتان باشد که خرید کتاب کمک درسی همیشه به معنای این نیست که دانش‌آموزان در دروس مختلف ضعیف هستند. شاید دانش‌آموزان نیازمند کتابهایی باشند تا بتوانند مباحث مورد علاقه‌شان را به طور گسترده‌تری دنبال کنند. دلیل شما هر چه باشد، در این مطلب بهترین کتاب کمک درسی ریاضی پایه هفتم را بر حسب نیازهای مختلف دانش‌آموزان و اهداف متفاوتشان معرفی می‌کنیم.

روش انتخاب کتاب کمک درسی ریاضی پایه هفتم

اگر به فروشگاه‌ها و وبسایتهای فروش کتابهای کمک درسی سری بزنید، متوجه می‌شوید که برای درس ریاضی پایه هفتم کلی کتاب وجود دارد که همه‌شان به نظر مناسب می‌آیند. در چنین شرایطی چطور می‌توانید کتاب مناسب خودتان را انتخاب کنید؟ کتابی که تمام ویژگی‌هایش با شرایطی که دارید جور دربیاید و بتواند شما را به هدفتان برساند؟ بر فرض اگر قصدتان از خرید کتاب، رفع اشکال و پیشرفت درسی باشد نمی‌توانید همان کتابی را بخرید که دانش‌آموزی برای شرکت در آزمون تیزهوشان نیاز دارد. در این مطلب تلاش کرده‌ایم براساس نیازهای شما کتابهای مناسب را پیشنهاد بدهیم. پس اول از همه هدفتان را از خرید کتاب کمک درسی ریاضی پایه هفتم مشخص کرده و بعد یکی از کتابهای زیر را انتخاب کنید.

فهم بهتر مباحث ریاضی با کتاب کارپوچینو ریاضی هفتم گاج

کتاب کارپوچینو ریاضی هفتم گاج با داشتن درسنامه‌هایی کامل و دقیق و سرفصل‌های منطبق با کتاب درسی می‌تواند به فهم بهتر مباحث کمک کند. اگر احیاناً مشکلی با مباحث ریاضی پایه هفتم دارید و یا سؤال حل نشده‌ای درباره این درس برایتان وجود دارد، کتاب کارپوچینو ریاضی هفتم گاج می‌تواند هر مشکلی را حل کند. در کنار درسنامه‌های کتاب تعداد زیادی سؤال وجود دارد که حل کردنشان تمرین بسیار خوبی برای رفع اشکال دانش‌آموزان است. بنابراین با داشتن کتاب کارپوچینو ریاضی هفتم گاج می‌توانید مباحث ریاضی را بهتر و عمیق‌تر بفهمید.

کتاب کار همیشه همراه: ماجراهای من و درسام ریاضی هفتم خیلی سبز

خواندن درس به درس کتاب ریاضی پایه هفتم با کتاب ماجراهای من و درسام انتشارات خیلی سبز، ساده و شیرین می‌شود. این کتاب درست مثل یک کتاب کار برای تمام لحظه‌هایی که در حال خواندن کتاب درسی پایه هفتم هستید، مناسب بوده و به دردتان می‌خورد. بهتر است برای خواندن کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی هفتم همزمان با روزهایی که در مدرسه ریاضی دارید، جلو بروید. با این روش هم مباحثی که در کلاس یاد گرفته‌اید برایتان مرور می‌شود و هم می‌توانید اشکالات احتمالیتان را کشف کنید.

سوالات بیشتر با کتاب شاهکار ریاضی هفتم کلاغ سپید

کتاب شاهکار ریاضی هفتم کلاغ سپید هم شبیه یک کتاب کار است و هم برای دانش‌آموزان کنجکاوی مناسب است که به دنبال سؤالات بیشتر هستند. دانش‌آموزانی که دوست دارند در درس ریاضی هفتم پیشرفت کنند و تمام سؤالات ریاضی دنیا را حل کنند، می‌توانند از شاهکار ریاضی هفتم کلاغ سپید کمک بگیرند. در این کتاب کدهای ویژه‌ای وجود دارد که با اسکن کردنشان می‌توانید به فیلم‌های آموزشی مرتبط با هر مبحث دسترسی پیدا کنید. این فیلم‌های آموزشی می‌تواند شرایط یک کلاس خصوصی کامل را برای هر دانش‌آموزی فراهم کند.

برای شب‌های امتحان: کتاب کار و تمرین ریاضی هفتم مبتکران

کتاب کار و تمرین ریاضی هفتم مبتکران تعداد زیادی نمونه سؤال دارد که می‌تواند برای شبهای امتحان گزینه بسیار خوبی باشد. این کتاب درسنامه‌های بسیار خلاصه و کوتاهی دارد که می‌توانید قبل از رفتن سراغ امتحانات این درسنامه‌ها را مرور کنید. در مجموع می‌توان گفت که کتاب کار و تمرین ریاضی هفتم مبتکران حدود ۷۴۱ تمرین و بیش از دویست سؤال تشریحی دارد که می‌تواند در کل سال تحصیلی کمکتان کند که ریاضی را خوب و کامل یاد بگیرید.

اگر بهترین منابع کمک درسی پایه هفتم را نیاز دارید، بهتر است به سایت ایران بوک سری بزنید.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر