صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی کارپوچینو کتاب کار جامع پایه ششم ابتدایی انتشارات گاج

معرفی کارپوچینو کتاب کار جامع پایه ششم ابتدایی انتشارات گاج

 آخرین بروزرسانی: 1400/12/03 423 زمان مطالعه: 1 دقیقه
کتاب کار جامع پایه ششم از مجموعه کارپوچینو انتشارات گاج کاری از گروه مؤلفان انتشارات گاج بوده که در پانصد و بیست و هشت صفحه منتشر شده است.

یکی از ویژگی‌های این کتاب تناسب ظاهر و محتوای کتاب است که هر دو از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. اگر کتاب را ورق بزنید، خیلی زود متوجه می‌شوید که این کتاب به شکل مصور و رنگی به چاپ رسیده تا دانش‌آموزان پایه ششم از دیدن تصاویر و رنگ‌های کتاب سر شوق بیایند و به آموختن و یادگیری علاقه‌مند شوند. طراحی منحصر به فرد مجموعه کتاب‌های جامع کارپوچینو گاج یکی از ویژگی‌های مثبت آن است که هر چند به طور مستقیم بر روند یادگیری دانش‌آموزان تأثیر نمی‌گذارد؛ اما در جلب آنان به سوی کتاب و تمایل به تماشای رنگ‌ها و تصاویر آن بی‌تاثیر نیست. در ادامه بخش‌های مفید کتاب کار جامع پایه ششم کارپوچینو گاج را با هم بررسی و مرور می‌کنیم.

ساختار کتاب کار جامع پایه ششم کارپوچینو گاج

کتاب کار جامع پایه ششم کارپوچینو گاج فهرست کامل و خوبی دارد که می‌توانید از طریق آن به درس و مبحث موردنظرتان دسترسی پیدا کنید. فهرست رنگی کتاب نشان می‌دهد که یک شروع خوب به یک نتیجه خوب هم ختم می‌شود. اگر دانش‌آموزی قصد دارد با استفاده از کتاب کار کارپوچینو گاج به پیشرفت تحصیلی برسد و نتایج خوبی در امتحانات کسب کند، راه را درست آمده و فقط باید با اراده و تلاش این مسیر را ادامه دهد.

در بخش فهرست این کتاب درس‌ها به ترتیب ریاضی، علوم، فارسی، هدیه‌های آسمان و مطالعات اجتماعی مرتب شده‌اند. در فهرست کتاب هر درس یک رنگ مخصوص دارد و حاشیه صفحات کتاب هم برای هر درس به همان رنگ در آمده. با این روش مراجعه به فصل موردنظر راحت‌تر می‌شود چون حاشیه کتاب رنگارنگ است. ضمن این‌که دانش‌آموزان دیگر از حجم کتاب دچار ترس و اضطراب نمی‌شوند و پی می‌برند که هر رنگ مختص یک درس است و هر درس چقدر از حجم کتاب را به خود اختصاص داده است.

درسنامه و تمرین‌ کتاب کار جامع کارپوچینو ششم گاج

کتاب کار جامع کارپوچینو ششم گاج برای هر درس یک درسنامه کامل و مفید دارد. مولفان کتاب تلاش کرده‌اند تا با توجه به ساختار هر درس، درسنامه‌ها را مناسب سازی کرده و آن‌‌ها را مخصوص هر درس تالیف و طراحی کنند. مثلاً درس ریاضی پر از مثال‌های متنوع است تا دانش‌آموز در حین مطالعه مبحث با حل مثال‌ها بتواند متوجه مبحث شود و قبل از رفتن سراغ تمرین‌های اصلی آن‌قدر مثال حل کند تا اشکالات ریز و درشت احتمالی‌اش برطرف شود. ضمن اینکه نکات هر درس به صورت مجزا تفکیک شده‌اند و دسترسی به آن‌ها بسیار ساده و راحت است.

بعد از درسنامه بخش «باهم تمرین کنیم» و پس از آن بخش «مرور و جمع‌بندی» قرار گرفته. کاربرد این دو بخش تمرین بیشتر و افزایش آمادگی برای امتحانات و همچنین مرور دوباره مباحث قبل از اتمام فصل است. اگر به طراحی کتاب و بخش‌های مختلف آن دقت کنید، متوجه می‌شوید که هدف از این طراحی ویژه فهم کامل و دقیق مباحث و یادگیری کامل دانش‌آموزان است. در واقع مؤلفان نمی‌گذارند تا قبل از اینکه هر مطلب را درست و حسابی یاد نگرفته‌اید به سراغ فصل بعدی بروید.

چرا کتاب کار جامع ششم کارپوچینو گاج؟

یکی از دلایلی که کتاب کار جامع پایه ششم کارپوچینو گاج را به شما پیشنهاد می‌کنیم، جامع بودن آن است. در واقع جامع بودن کتاب، کار دانش‌آموزان را راحت می‌کند چون دیگر لازم نیست بین چند کتاب در رفت و آمد باشید و چندین و چند کتاب دور خودتان جمع کنید. بلکه می‌توانید با داشتن یک کتاب و حتی بدون مراجعه به کتاب درسی خود، آن‌چه نیاز دارید را بیاموزید. شما می‌توانید با هر بخش‌ از کتاب کار جامع ششم کارپوچینو گاج، سرفصل‌های هر درس را مرور کرده و به طور کامل یاد بگیرید. اگر دانش‌آموز پایه ششم هستید و به دنبال کتاب کاری می‌گردید که بتواند به پیشرفت تحصیلی شما در تمام دروس کمک کند، پیشنهاد ما خرید کتاب کار جامع کارپوچینو ششم گاج است.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر