صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی کتاب گام به گام دهم رشته حسابداری فنی و حرفه ای انتشارات چهارخونه

معرفی کتاب گام به گام دهم رشته حسابداری فنی و حرفه ای انتشارات چهارخونه

 آخرین بروزرسانی: 1401/01/27 382 زمان مطالعه: 1 دقیقه
کتاب راهنمای گام به گام پایه دهم رشته حسابداری فنی و حرفه‌ای شامل حسابداری وجوه نقد و تحریر دفاتر قانونی، دانش فنی پایه، حسابداری خرید و فروش و ارتباط موثر است.

کتاب گام به گام پایه دهم حسابداری چهارخونه در سیصد و هفتادودو صفحه توسط انتشارات چهارخونه به چاپ رسیده است. انتشارات چهارخونه به عنوان ناشر تخصصی کتاب‌های آموزشی توانسته در سال‌های گذشته کتاب‌های کمک آموزشی خوبی برای دانش‌آموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش منتشر کند. این کتاب‌ها به شیوه‌ای طراحی و تالیف شده‌اند تا دانش‌آموزان و داوطلبان بتوانند بیش‌تری بهره‌وری را از آن‌ها داشته باشند. در ادامه این کتاب را با دقت بیش‌تری مرور و بررسی می‌کنیم.

ساختار کتاب گام به گام پایه دهم حسابداری چهارخونه

دانش‌آموزانی که در رشته حسابداری فنی و حرفه‌ای تحصیل می‌کنند برای تقویت دروس مختلف خود و همچنین پیشرفت تحصیلی از کتاب‌های کمک آموزشی استفاده می‌کنند. کتاب راهنمای گام به گام پایه دهم حسابداری چهارخونه شامل چهار بخش مجزا است. در هر بخش یکی از دروس اصلی این رشته به طور کامل توضیح داده شده است.

درسنامه کتاب گام به گام پایه دهم حسابداری چهارخونه

کتاب گام به گام پایه دهم حسابداری انتشارات چهارخونه با درسنامه‌هایی شروع می‌شود که در آن شرح مختصری از مباحث درسی به همراه فعالیت‌های مرتبط و تمرین‌های همان بخش است. با این فعالیت‌ها می‌توانید مبحثی که توضیح داده شده را تمرین کنید و به طور کامل یاد بگیرید. به عنوان مثال در فصل اول، ابتدا موجودی نقدی اسناد تجاری (سفته، چک) توضیح داده شده و پس از آن فعالیتی آمده که در خصوص نحوه پرداخت بدهی سؤال شده است. در انتهای هر فعالیت شماره صفحه کتاب درسی هم ذکر شده تا بتوانید در صورت نیاز به آن مراجعه کنید. از آن‌جایی که مباحث حسابداری شامل حساب و کتاب زیادی است، از جدول و تصاویر نیز به اندازه نیاز در درسنامه و فعالیت‌ها استفاده شده است.

در پایان هر بخش کتاب گام به گام پایه دهم حسابداری چهارخونه، قسمتی با عنوان کار عملی وجود دارد. تعداد کار عملی برای هر بخش متناسب با مباحث آن طراحی شده است. توجه داشته باشید که کتاب راهنمای گام به گام پایه دهم حسابداری انتشارات چهارخونه مثل یک کتاب کار عمل می‌کند که می‌توانید در طول سال تحصیلی از آن استفاده کنید. علاوه بر آن فعالیت‌ها و کار عملی به تسلط بهتر شما بر مباحث کمک می‌کند.

چرا گام به گام پایه دهم حسابداری را پیشنهاد می‌کنیم؟

در صورتی که بتوانید از این کتاب همزمان با کلاس درس استفاده کنید، کیفیت یادگیری‌تان به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند. انتشارات چهارخونه با انتشار مجموعه راهنمای گام به گام برای پایه‌های مختلف و همچین رشته فنی و حرفه‌ای و کاردانش توانسته نقش موثری در پیشرفت شما دانش‌آموزان داشته باشد و آمادگیتان را برای شرکت در آزمون‌های نیمسال اول و نیمسال دوم و پس از آن شرکت در کنکور سراسری افزایش دهد. در صورتی که می‌خواهید از کتاب کار و منبع کمک آموزشی مناسب در طول دوران تحصیلتان استفاده کنید، پیشنهاد ما خرید گام به گام پایه دهم حسابداری فنی و حرفه‌ای چهارخونه است.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر