صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی کتاب حسابان دوازدهم رشته ریاضی انتشارات خیلی سبز

معرفی کتاب حسابان دوازدهم رشته ریاضی انتشارات خیلی سبز

 آخرین بروزرسانی: 1400/12/03 360 زمان مطالعه: دقیقه
کتاب حسابان دوازدهم انتشارات خیلی سبز مناسب برای تمام داوطلبان کنکور ریاضی در ۳۹۴ صفحه تالیف شده است.

مولفان کتاب علی شهرابی، مهرداد کیوان و میثم حمزه‌لویی توانسته‌اند با گردآوری درسنامه‌هایی پر از نکته و تست‌هایی متنوع و کامل یکی از بهترین منابع درس حسابان دوازدهم را تالیف کنند. اگر داوطلب کنکور ریاضی هستید حتماً خواندن درسی مثل حسابان برایتان اهمیت زیادی دارد. شما می‌توانید با استفاده از منابع کمک آموزشی مسیر یادگیری را کوتاهتر کرده و همچنین سرعت تست زنی‌تان را با تمرین و تکرار افزایش دهید. با این همه برای بسیاری از داوطلبان کنکور ریاضی پیدا کردن منابع مناسب و با کیفیت در بین تعداد زیادی کتاب کنکوری کمی دشوار است. ما قصد داریم به شما در مسیر انتخاب بهترین منبع برای مطالعه درس حسابان دوازدهم کمک کنیم. به همین دلیل در این مطلب به معرفی دقیق و تحلیل کتاب حسابان دوازدهم رشته ریاضی انتشارات خیلی سبز می‌پردازیم :

ویژگی‌های کتاب حسابان دوازدهم خیلی سبز

کتاب حسابان دوازدهم انتشارات خیلی سبز شامل درسنامه، سؤالات چهار گزینه‌ای و پاسخنامه تشریحی است. در این کتاب بیش از ۱۹۰۰ تست کنکوری و تالیفی استاندارد وجود دارد. همچنین درسنامه‌ها کامل و کاربردی بوده و آزمون‌های جامع فصلی نیز برای ارزیابی داوطلبان قرار گرفته. در کنار همه این‌ها سؤالات دشواری در بین تست‌ها وجود دارد که برای داوطلبان علاقه مند به چالش مناسب است.

درسنامه کتاب حسابان دوازدهم خیلی سبز

کتاب حسابان دوازدهم خیلی سبز درسنامه‌های مختصر و مفیدی دارد. اگر بتوانید این کتاب را همراه با کتاب درسیتان مطالعه کنید، تمام نکات مهم و کنکوری حسابان در اختیارتان خواهد بود. پس بهتر است با آمادگی و پس از مطالعه کتاب درسی به سراغ این درسنامه‌ها بیایید. در بین شرح درسهای درسنامه می‌توانید کلی تست پیدا کنید. این تست‌ها شاید برایتان سخت باشند. بهتر است در صورت مشکل چند بار تست‌ها را حل کنید و پاسخشان را بررسی کنید.

قبل از رفتن به سراغ فصل بعدی یا مبحث بعدی اطمینان پیدا کنید که مفهوم  هر درس را فهمیده‌اید. داوطلبان کنکور ریاضی می‌دانند که حسابان درسی مفهومی است و باید آن را تمام و کمال درک کنند. با حفظ کردن نکته‌ها نمی‌توان نتیجه خوبی در کنکور به دست آورد. بنابراین مرور درسنامه می‌تواند در فهم بهتر حسابان دوازدهم کمکتان کند.

تست‌های کتاب حسابان دوازدهم خیلی سبز

کتاب حسابان دوازدهم خیلی سبز تست‌های فراوانی دارد. علاوه بر کلی تست تالیفی، تست‌های کنکور تا هجده سال پیش! در این کتاب قرار گرفته. پس می‌توانید با خیال راحت هر چقدر می‌خواهید تست بزنید و نگران تمام شدن تست‌های حسابان نباشید. ضمن اینکه تست‌ها به صورتی مرتب شده‌اند که تست‌های ساده‌تر اول قرار بگیرند و پس از آن کم‌کم تست‌ها سخت شوند. تست‌های کنکوری هم با اشاره به منبع آنها آورده شده‌اند. 

بودجه بندی تست‌های حسابان دوازدهم خیلی سبز

اگر به بودجه بندی تست‌های حسابان کنکور ریاضی دقت کنید، می‌بینید که بعضی از سرفصل‌ها و مباحث اهمیت بسیار زیادی دارند. در کنار این بعضی از مباحث سخت‌ترند و بهتر است بیشتر آن‌ها را تمرین کرده و تست‌هایشان را بزنید. به همین دلیل مولفان کتاب حسابان دوازدهم خیلی سبز برحسب اهمیت و دشواری مباحث تست‌های آن فصل را تالیف و گردآوری کرده‌اند. در این کتاب می‌توانید هزار و پنجاه تست را جواب دهید. از این تعداد تست، ۳۲۸ تست به مبحث مشتق و ۳۰۸ تست به مبحث کاربرد مشتق اختصاص یافته‌اند. این دو مبحث همچنین از مباحث پرتکرار در کنکور ریاضی هستند.

داوطلبان می‌توانند با تمرین بیشتر تست‌های این دو سرفصل درصد خود را در درس ریاضی بالا ببرند. علاوه بر این وجود تست‌های بیشتر به شما کمک می‌کند که برای دوره جمع بندی هم تست داشته باشید و بتوانید تا قبل از ورود به جلسه کنکور تست بزنید! این کتاب با حدود چهارصد صفحه محتوای آموزشی و تست می‌تواند به داوطلبان کنکور ریاضی کمک کند تا هر مشکلی در درس حسابان دارند را برطرف کنند. در کنار این‌، حجم مناسب کتاب و تعداد خوب و به اندازه‌ تست‌هایش به دانش‌آموزان هم کمک می‌کند که از همان ابتدای پایه دوازدهم، مطالعه کنکوری درس حسابان را شروع کنند و در برنامه ریزی کنکوریشان جایگاه ویژه‌ای به درس حسابان دوازدهم اختصاص دهند.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر