صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی کتاب شب امتحان انگلیسی یازدهم کلیه رشته ها انتشارات خیلی سبز

معرفی کتاب شب امتحان انگلیسی یازدهم کلیه رشته ها انتشارات خیلی سبز

 آخرین بروزرسانی: 1401/01/24 342 زمان مطالعه: دقیقه
کتاب شب امتحان انگلیسی یازدهم انتشارات خیلی سبز، کتابی مناسب برای تمام داوطلبان کنکور تجربی، انسانی و ریاضی است.

کتاب شب امتحان انگلیسی پایه یازدهم انتشارات خیلی سبز را حمید خزایی تالیف کرده که شامل ۱۲ آزمون اصلی، پاسخنامه تشریحی و درسنامه توپ برای شب امتحان است. از آن‌جایی که درس زبان برای دانش‌آموزان درسی چالش‌برانگیز است. ویژگی اصلی این درس فرار بودن آن و همچنین دشواری گرامر آن است و به همین دلیل خیلی از دانش‌آموزان از آن فراری هستند. این در حالی است که اگر بتوانید به خوبی مباحث درس زبان انگلیسی را یاد بگیرید، این درس به یکی از شیرین‌ترین درس‌های دوران تحصیل‌تان تبدیل می‌شود.می‌تواند این درس به برایتان شیرین کند. این کتاب

آزمون‌های کتاب شب امتحان انگلیسی یازدهم خیلی سبز

کتاب شب امتحان انگلیسی یازدهم خیلی سبز شامل دو بخش «آزمون‌های نوبت اول» و «آزمون‌های نوبت دوم» است. در هر کدام از این دو بخش چندین آزمون گنجانده شده که شامل آزمون‌های طبقه بندی شده و آزمون‌های طبقه بندی نشده است. آزمون‌های طبقه بندی شده برای وقت‌هایی مناسب است که می‌خواهید با نمونه سؤالات یک مبحث خاص آشنا شوید. آزمون‌های طبقه بندی نشده هم این ویژگی مثبت را دارند که شما را با ترکیبی از سؤالات تمام مباحث نیمسال اول و یا نیمسال دوم آشنا می‌کنند. هر کدام از این آزمون‌ها از نظر سؤالات و تعداد آن‌ها و زمان پاسخگویی کاملاً شبیه یک امتحان واقعی هستند. بنابراین می‌توانید با استفاده از آن‌ها جلسه امتحان را شبیه سازی کنید. برای پاسخ دادن به این سؤالات می‌توانید زمان ویژه‌ای در نظر بگیرید تا با ذهنی کاملاً آماده و با تمرکز بالا بتوانید نتیجه دلخواهتان را کسب کنید.

پاسخنامه کتاب شب امتحان انگلیسی یازدهم خیلی سبز

کتاب شب امتحان انگلیسی یازدهم انتشارات خیلی سبز دارای پاسخنامه کاملاً تشریحی و کامل است. مولفان بعضی از نکته‌ها را در پاسخنامه‌ توضیح داده‌اند. دلیلش این است که نکته‌ای مهم از یک مبحث به طور غیرمستقیم در سؤالی طرح شده که می‌توان آن را از طریق سؤالات توضیح داد. بنابراین لازم است که بعد از پاسخ دادن به سؤالات، حتماً پاسخنامه را بررسی کنید و در صورتی که نکته‌ای تازه در آن‌ها وجود داشت، آنها را یادداشت کرده و در حین مطالعه مبحث مرتبط دوباره مرور کنید. بعضی از دانش‌آموزان بخش پاسخنامه کتاب‌های تست و کنکور را چندان جدی نمی‌گیرند و به همین راحتی نکات مهم هر مبحث را از دست می‌دهند.

درسنامه کامل کتاب شب امتحان انگلیسی یازدهم خیلی سبز

کتاب شب امتحان انگلیسی یازدهم خیلی سبز شامل بخش ویژه‌ای به نام درسنامه‌های کامل است. در این بخش می‌توانید کل مباحث کتاب را مرور کرده و بخوانید. این درسنامه بسیار مختصر ولی کاملاً مفید است. مولفان کتاب گفته‌اند کسانی که این کتاب را نداشته باشند از خواندن بخش بسیار مهمی محروم شده‌اند. پس اگر شب امتحان انگلیسی یازدهم خیلی سبز را دارید، اول درسنامه کوتاه آن را مطالعه کنید. در این درسنامه گرامر دروس زبان انگلیسی پایه یازدهم به صورت مختصر توضیح داده شده و مرور آن به صورت یک جا به شما کمک می‌کند تا کل کتاب را در چند دقیقه مرور کنید.

مطالعه زبان انگلیسی با شب امتحان خیلی سبز

زبان انگلیسی هم برای دانش‌آموزان و هم برای داوطلبان کنکور درس مهمی است. بسیاری از دانش‌آموزان تلاش می‌کنند با تقویت این درس در پایه دهم و یازدهم خودشان را برای کنکور آماده کنند. اگر امروز به درس زبان انگلیسی اهمیت داده و بتوانید برایش زمان بگذارید. ضمن اینکه درس زبان انگلیسی به مرور مرتب نیاز دارد و باید برای مطالعه آن برنامه‌ای پیوسته و منظم داشته باشید. در چنین شرایطی خواندن کتاب‌ کار و تست و کنکور بسیار مفید است. پس با انتخاب بهترین منابع درس زبان انگلیسی، خودتان را برای امتحان و پس از آن برای کنکور آماده کنید.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر