صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی کتاب ریاضی جامع کنکور رشته تجربی انتشارات خیلی سبز جلد اول و دوم

معرفی کتاب ریاضی جامع کنکور رشته تجربی انتشارات خیلی سبز جلد اول و دوم

 آخرین بروزرسانی: 1400/12/04 345 زمان مطالعه: دقیقه
کتاب ریاضیات جامع تجربی انتشارات خیلی سبز مناسب برای داوطلبان کنکور سراسری و تالیف رسول محسنی منش، سروش موئینی و کوروش اسلامی است.

این کتاب از سه بخش کلی درسنامه، تست و پاسخنامه تشریحی تشکیل شده و می‌تواند منبع خوبی برای درس ریاضی داوطلبان کنکور تجربی باشد. این کتاب شامل دو جلد است. جلد اول کتاب ریاضیات جامع تجربی خیلی سبز شامل درسنامه و تست است و جلد دوم پاسخنامه تشریحی تمام تست‌های جلد اول را در خود دارد. اگر شما هم از آن دسته داوطلبانی هستید که قصد دارید با مطالعه دقیق و درست درس ریاضی، درصد بالایی در این درس کسب کنند و رتبه خوبی بگیرند، مطالعه این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

درسنامه کتاب ریاضی جامع تجربی خیلی سبز

داوطلبان کنکور سراسری دلشان می‌خواهد بدانند درسنامه‌های کتاب‌های کنکور و کمک آموزشی آنها را از کتاب‌های درسیشان بی‌نیاز می‌کنند؟ چقدر کامل و جامع هستند و می‌شود روی نکاتشان حساب کرد؟ درسنامه‌های کتاب ریاضی جامع تجربی خیلی سبز همان اندازه‌ای کاملند که شما تصور می‌کنید. به این معنا که پر از نکته هستند و کل مباحث در درس ریاضی شامل فرمول و راه‌حل‌ است، شیوه حل مسائل و روش به دست آوردن جواب نهایی به شیوه کنکوری هم در کتاب توضیح داده شده. این روش برای داوطلبان بسیار مفید است. اگر شما روش حل کنکوری مسائل را ندانید سر جلسه کنکور وقت کم می‌آورید. درسنامه کتاب می‌توانید در عین شرح دقیق و کامل سرفصل‌های کتاب به شما بیاموزد که چطور از راه‌های کوتاه و سریع به جواب نهایی سؤالات ریاضی برسید.

تست‌های کتاب ریاضی جامع تجربی خیلی سبز

کتاب ریاضیات جامع تجربی انتشارات خیلی سبز حدود ۳۵۰۰ تست دارد. این تعداد تست به شما اجازه می‌دهد که تا می‌توانید تست بزنید و مهارت و سرعت‌تان را تست زنی بالا ببرید. علاوه بر این مولفان تلاش کرده‌اند تا انواع مختلفی از تست‌ها را در کتاب بگنجانند و شما را به تیپ بندی تست‌های کنکوری آشنا کنند. سرفصل‌های مختلف تعداد تست‌های متفاوتی دارند. این تفاوت در تعداد تست‌ها به دلیل تفاوت در اهمیت مباحث است. به این معنا که مباحث مهم‌تر تست‌های بیشتری دارند. ضمن اینکه به مباحث تست خیز ریاضیات تجربی هم تست‌های بیشتری اختصاص داده شده. بیشترین تعداد تست در کتاب ریاضیات جامع تجربی خیلی سبز به مبحث تابع اختصاص داده شده که پانصد و بیست و سه تست دارد. مبحث مثلثات هم ۳۴۴ تست داشته و نشان می‌دهد که مثل تابع مبحث بسیار مهمی است. با این حال بررسی سؤالات هر فصل نشان می‌دهد که تعداد تست‌های هر سرفصل مناسب و کافی است.

تست‌هایی که با عنوان کتاب درسی مشخص شده‌اند نیز شامل سؤالاتی هستند که از تمرین‌های کتاب درسی گرفته شده‌اند. تست‌هایی که با شکل رعد و برق مشخص شده‌اند نیز تست‌های سختی هستند که اگر به درستی به آن‌ها پاسخ دهید برق از کله‌تان می‌پرد!

پاسخنامه کتاب ریاضی جامع تجربی خیلی سبز

کتاب ریاضی جامع تجربی خیلی سبز دو جلد دارد. جلد دوم کتاب ریاضیات تجربی خیلی سبز پاسخنامه کاملاً تشریحی تست‌های جلد اول است. ممکن است فکر کنید دلیل دو جلدی بودن کتاب این است که جلد دوم اضافه است و می‌توانید آن را تهیه نکنید! در حالی که دلیل دو جلدی بودن کتاب‌های کنکور این است که وزن و حجم کمتری داشته باشند و امکان مرور و مطالعه هم زمان دو جلد وجود داشته باشد. مثلاً با داشتن دو جلد کتاب ریاضیات جامع تجربی خیلی سبز می‌توانید همزمان تست‌ها و پاسخهایشان را ببینید و مرور کنید و لازم نیست مدام بین صفحات کتاب در گردش باشید. از طرفی پاسخنامه کتاب صد در صد تشریحی است، نکات در آن‌ها مرور می‌شود و راه‌حل‌های کنکوری بر روی تست‌ها توضیح داده می‌شوند. پس از تهیه جلد دوم کتاب هم مطمئن باشید و اگر می‌خواهید ریاضی تجربی را کامل و دقیق بفهمید هر دو جلد را با هم تهیه کنید.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر