صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور کلیه رشته ها کیاسالار انتشارات خیلی سبز

معرفی کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور کلیه رشته ها کیاسالار انتشارات خیلی سبز

 آخرین بروزرسانی: 1400/12/04 361 زمان مطالعه: دقیقه
کتاب انگلیسی جامع خیلی سبز مناسب برای تمام داوطلبان کنکور سراسری و زیر گروه‌های علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، هنر و منحصراً زبان یکی از منابع خوب برای درس زبان است.

این کتاب تمام سرفصل‌های زبان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می‌دهد و با داشتن درسنامه، انواع و اقسام تست‌ها و سؤالات چهار گزینه‌ای و پاسخنامه‌ای صد در صد تشریحی می‌تواند داوطلبان را در مسیر تسلط بر درس زبان انگلیسی یاری دهد. با توجه به اینکه درس زبان انگلیسی از دروس عمومی مهم به شمار می‌رود و میانگین درصد داوطلبان در این درس چندان بالا نیست، وجود کتاب‌های کنکور و کمک آموزشی می‌تواند گزینه خوبی برای افزایش مهارت شما در این درس باشد. در ادامه به معرفی و تحلیل کتاب زبان انگلیسی جامع خیلی سبز می‌پردازیم.

درسنامه کتاب انگلیسی جامع خیلی سبز

کتاب انگلیسی جامع خیلی سبز تالیف رضا کیاسالار درسنامه‌های کامل و جامعی دارد. اگر در درس زبان انگلیسی اشکال خاصی دارید، بعضی از گرامرها را به خوبی متوجه نشده‌اید و یا تست‌های درک مطلب برایتان بیش از حد دشوارند و اگر می‌خواهید بر تمام مباحث زبان انگلیسی مسلط شوید و انواع تست‌های آن را بشناسید، کتاب انگلیسی جامع خیلی سبز مناسب شماست. درسنامه‌های کتاب به شما کمک می‌کند تا مباحث متنوع زبان انگلیسی شامل واژه‌ها، گرامر، درک مطلب و کلوز تست را به صورت تفکیک شده مطالعه کرده و یاد بگیرید. هر کدام از این مباحث نیز شامل ریز موضوعاتی هستند که یادگیری را برایتان ساده می‌کنند. به عنوان مثال در بخش گرامر کادرهای مختلفی وجود دارد. این کادرها شامل نکات مهم و برجسته و یا توضیحات دقیق‌تری از مبحث مورد نظر است.

بخش متن و مهارت نیز بخش ویژه‌ای برای آموزش مهارت‌های تست زنی برای مبحث مهم درک مطلب و کلوز است. این بخش بسیار مهم است و نباید سرسری از آن بگذرید. به این دلیل که دو مبحث درک مطلب و کلوز از مباحث تست خیز زبان انگلیسی در کنکور سراسری هستند. بخش «در کتاب نیامده است اما...» هم از آن بخش‌هایی است که خواندنش بسیار مفید است و هر چند در کتاب درسی نیامده اما طراحان سؤالات کنکور نگاهی به آنها داشته‌اند.

تست‌های کتاب انگلیسی جامع خیلی سبز

تست‌های کتاب انگلیسی جامع خیلی سبز متنوع بوده و برای هر مبحث تعداد مناسبی تست وجود دارد. به این معنا که بخش کلوز تست و درک مطلب، گرامر و لغت هر کدام در هر فصل تعدادی تست دارند. تست‌های کنکور سالهای گذشته نیز در میان این تست‌ها گنجانده شده‌اند. تست‌های بخش دست گرمی با این هدف آمده‌اند که ذهنت را برای تست زنی آماده کنند. این تست‌ها چندان دشوار نیستند و می‌توانید با پاسخ به آن‌ها به سراغ تست‌های سخت‌تر بروید. تست‌های دشوار هم در بخش پاسخنامه با علامت جمجمه مشخص شده‌اند.

تعداد تست‌هایی که برای زبان انگلیسی پایه دهم و یازدهم طرح شده‌ نسبتاً مشابه هم است. اما تست‌های پایه دوازدهم خیلی بیشتر و تقریباً دو برابر دو پایه دیگر است.

پاسخنامه کتاب انگلیسی جامع خیلی سبز

بخش پاسخنامه تشریحی شامل توضیح دقیق و کاملی از جواب هر سؤال است. از پاسخنامه تشریحی کتاب انگلیسی جامع نباید به سادگی بگذرید؛ چون در آنها هم نکات و جزئیات مهمی وجود دارد. گاهی سؤالها پیچیده و چند وجهی هستند و مؤلف تلاش کرده با توضیح سؤال، ابهام آن را برطرف کند. وقتی روی هر سؤال، نکات مختلف را مرور کنید، فهم آن برایتان ساده‌تر می‌شود. بخش پاسخنامه همچنین برای تشخیص سطح سؤالات از نظر سختی نیز اهمیت دارد. در قسمت پاسخنامه می‌توانید با دنبال کردن علامت جمجمه جواب تست‌های سخت را بررسی کرده و خودتان را ارزیابی کنید و بفهمید چقدر در پاسخ دادن به این تست‌های سخت مهارت پیدا کرده‌اید.

کتابچه واژگان انگلیسی جامع خیلی سبز

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای انگلیسی جامع انتشارات خیلی سبز یک کتابچه واژگان دارد که به صورت رایگان همراه با کتاب ارائه شده و خیلی به دردتان می‌خورد. بخش واژگان بسیار مهم است. بدون دانستن معنای واژگان نمی‌توانید سؤالات را به درستی درک کنید. پس تا می‌توانید واژگان را به خاطر سپرده و مدام آنها را با خودتان مرور کنید. علاوه بر اینها طراحان سؤالات کنکور معمولاً به سراغ معناهای مختلف هر کلمه می‌روند و به یک معنی آنها اکتفا نمی‌کنند. با خواندن بخش‌های مختلف کتاب، خیالتان از تست‌های زبان انگلیسی هم راحت می‌شود.

 

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر