صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی کتاب سیر تا پیاز شیمی دوازدهم رشته ریاضی و تجربی انتشارات گاج

معرفی کتاب سیر تا پیاز شیمی دوازدهم رشته ریاضی و تجربی انتشارات گاج

 آخرین بروزرسانی: 1401/02/21 286 زمان مطالعه: دقیقه
کتاب سیر تا پیاز شیمی دوازدهم گاج تالیف محمد حسین زینالی، ابراهیم چترچی و اکبر فروزانفر در هفتصد و پنجاه و دو صفحه منتشر شده است.

این کتاب از بهترین منابع شیمی پایه دوازدهم به شمار می‌رود و برای داوطلبان کنکور تجربی و ریاضی مناسب است. کتاب سیر تا پیاز شیمی دوازدهم گاج نیز در سه قسمت آزموش، کنکور و امتحان ارائه شده و هر بخش شامل محتوایی مناسب برای تمام دانش‌آموزان رشته ریاضی و تجربی و داوطلبان کنکور سراسری است. در ادامه این مطلب به معرفی دقیق این کتاب می‌پردازیم:

بخش آموزش سیر تا پیاز شیمی دوازدهم

در بخش آموزش سیر تا پیاز شیمی دوازدهم درسنامه‌ها مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی ارائه می‌شوند. مولفان تلاش کرده‌اند با تقسیم کردن موضوعات به ریز موضوعات درک و فهم آن‌ها را ساده‌تر کنند. مطالب این بخش کامل و دقیق است و دانش‌آموزان و داوطلبان می‌توانند بدون مراجعه به کتاب درسی‌شان هم محتوای این بخش را درک کرده و متوجه شوند. اگر دانش‌آموزی یک جلسه از ساعت شیمی دوازدهم را در مدرسه از دست داده باشد، با درسنامه‌های این کتاب می‌تواند به خوبی مطالب را یاد بگیرد. بنابراین این بخش کامل و جامع است و نیازی نیست که بین چند کتاب مدام در رفت و آمد باشید. این درسنامه تمرین‌ها و فعالیت‌های کتاب درسی را هم پوشش داده و در صورتی که مشکلی در این بخش‌ها داشته باشید، می‌توانید ایرادهایتان را رفع کنید. در پایان هر فصل کتاب نیز بخشی به نام ایستگاه مرور درس وجود دارد که مباحث به صورت مختصر و مفید مرور می‌شوند و نمونه سؤالاتی در آن قرار گرفته که به ثبت بهتر مباحث در ذهنتان کمک می‌کند.

بخش امتحان سیر تا پیاز شیمی دوازدهم

اگر کتاب سیر تا پیاز شیمی دوازدهم گاج برای شما یک کتاب کار است، می‌توانید از امتحانات آن برای کسب نتایج طلایی در مدرسه استفاده کنید. سؤالاتی که در بخش امتحان این کتاب گنجانده شده‌ از جمله سؤالات استاندارد امتحانی بوده و در قالب‌های مختلف طراحی شده است. تنوع سؤالات به شما کمک می‌کند که مباحث را مرور کرده و در جلسه امتحان با سؤالات عجیب و غریب غافلگیر نشوید. تعداد سؤالات امتحانی هر فصل نیز مناسب بوده و در مجموع حدود سیصد سؤال در بخش امتحان این کتاب گنجانده شده است.

بخش تست و کنکور سیر تا پیاز شیمی دوازدهم

درس شیمی دوازدهم، برای داوطلبان کنکور تجربی و ریاضی درس مهمی است. ضریب این درس برای بعضی از زیر گروه‌ها بالا بوده و لازم است که داوطلبان به طور کامل مباحث آن را یاد گرفته باشند. بخش تست و کنکور کتاب سیر تا پیاز شیمی دوازدهم گاج متناسب با اهمیت هر کدام از سرفصل‌های شیمی پایه دوازدهم تعداد مناسبی تست و سؤال چهار گزینه‌ای دارد. تعداد این تست‌ها به این ترتیب است: فصل مولکو‌ل‌ها در خدمت تندرستی ۳۲۵ تست، فصل آسایش و رفاه در سایه شیمی ۳۷۰ تست، فصل شیمی جلوه‌ای از هنر، زیبایی و ماندگاری ۲۹۱ تست، فصل شیمی راهی به سوی آینده روشن‌تر نیز ۳۶۷ تست دارد.

پیشنهاد بانک کتاب ایران برای مطالعه شیمی

در صورتی که می‌خواهید شیمی پایه‌ دهم تا دوازدهم را به طور کامل یاد بگیرید و همزمان خودتان را برای کنکور و امتحان آماده کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از مجموعه کتاب سیر تا پیاز شیمی دهم و سیر تا پیاز شیمی پایه یازدهم در کنار مطالعه این کتاب استفاده کنید. با توجه به اینکه این سری از کتاب‌های انتشارات گاج درسنامه‌های کاملی دارند و همزمان سؤالات امتحانی استاندارد و تعداد زیادی تست‌های کنکوری و تالیفی را در اختیارتان قرار می‌دهند، می‌توانند گزینه‌های بسیار خوبی برای تمام دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور تجربی و ریاضی باشند. این سری از کتاب‌ها برای تمام دانش‌آموزان قوی، متوسط و ضعیف مناسب بوده و به فراخور وضعیت تحصیلی شما می‌توانند به تقویت و پیشرفت شما در درس شیمی کمک کنند.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر