صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی انتشارات راه اندیشه

معرفی کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی انتشارات راه اندیشه

 آخرین بروزرسانی: 1400/12/09 330 زمان مطالعه: دقیقه
کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی از جمله کتاب‌هایی است که داوطلبان کنکور هنر به آن نیاز دارند.

کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی راه اندیشه یکی از شش جلد کتابی است که این ناشر برای داوطلبان کنکور هنر منتشر کرده است. این مجموعه از جمله بهترین منابع برای شرکت در گروه آزمایشی هنر کنکور سراسری است و مولفان محتوای آن‌ها را متناسب با نیاز داوطلبان طراحی و تالیف کرده‌اند. در صورتی که قصد شرکت در کنکور هنر را دارید و می‌خواهید بر روی یکی از رشته‌های دانشگاه هنر تمرکز کرده و منابع مرتبط با آن را مطالعه کنید، کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی انتشارات راه اندیشه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ویژگی‌های کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی راه اندیشه

کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی از سوی انتشارات راه اندیشه به چاپ رسیده است. این ناشر با داشتن سابقه‌ای طولانی در انتشار کتاب‌های کمک آموزشی نشان داده که در این عرصه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. دستاوردهای نشر راه اندیشه نشان می‌دهد که این ناشر از طریق همکاری با اساتید مختلف گروه‌های آزمایشی توانسته کتاب‌هایی غنی، کاربردی و مفید برای داوطلبان منتشر کند. کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی نیز توسط عبدالرضا اتحاد و در سیصد و بیست و دو صفحه تالیف شده و یکی از بهترین منابع برای کنکور هنر است. از جمله سرفصل‌های کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی راه اندیشه می‌توان به مباحث رنگ شناسی، چاپ، خوشنویسی، نگارگری، شناخت انواع سبک‌ها و آثار هنرمندان ایران و جهان اشاره کرد. در این کتاب بیش از هزار تصویر، تشریح شده تا با تقویت قوای بصریتان بتوانید آمادگی لازم برای پاسخ دادن به سؤالات این ماده امتحانی را داشته باشید. تصاویر موجود در کتاب از منابع اصلی و مرجع و پس از بررسی‌های دقیق و موشکافانه تست‌های کنکور سالهای اخیر انتخاب شده‌ است. همچنین مؤلف کتاب تلاش کرده تست‌ها و سؤالات مفهومی زیادی طراحی و تألیف کند تا بتوانی با قالب‌های مختلف تست‌های کنکور آشنا شوید. این تست‌ها به دقت زیادی نیاز دارند؛ اما قبل از تست زنی به اندازه کافی مطالعه کرده باشید پاسخ دادن به این تست‌ها برایتان سخت نیست.

درسنامه کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی راه اندیشه

با توجه به اینکه انواع کتاب کمک آموزشی برای داوطلبان کنکور هنر نسبت به سایر گروه‌های آزمایشی محدود‌تر است، مولف کتاب عبدالرضا اتحاد تلاش کرده تا تمام آنچه داوطلبان کنکور هنر نیاز دارند را در این کتاب در اختیارشان بگذارد. به همین دلیل درسنامه‌های کتاب بسیار کامل و جامع بوده و به اندازه نیاز از تصویر و عکس نیز در طول درسنامه استفاده شده است. این تصاویر و عکس‌ها برای داوطلبان اهمیت زیادی دارد چرا که بسیاری از تست‌های کنکور نیز از همین تصاویر طرح می‌شود. پس باید در مطالعه تصاویر و عکسها هم به اندازه مطالعه مباحث و محتوای درسنامه دقت داشته باشید. از سوی دیگر شرح دروس در کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی نیز با زبانی قابل فهم و ساده توضیح داده شده و تمام داوطلبان می‌توانند با خواندن این درسنامه‌ها برای تست زنی آماده شوند.

تست‌های کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی راه اندیشه

کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی انتشارات راه اندیشه شامل تست‌های مختلف و متنوعی است. این تست‌ها هم کنکوری و هم تالیفی هستند و به صورت مبحث بندی شده در کتاب قرار گرفته‌اند. اگر مباحث و درسنامه‌ها را با دقت مطالعه کرده‌ باشید و اگر شکل‌ها و تصاویر را به خوبی فهمیده باشید، آمادگی این را دارید که به سراغ تست‌های کتاب بروید. در زیر بعضی از تست‌ها منبع آن درج شده، بنابراین تست‌هایی که منبع ندارند، تست‌های تالیفی هستند. ضمن اینکه هر کدام از فصل‌های کتاب تعداد خاصی تست دارد که متناسب با حجم و درجه اهمیت آن فصل طرح شده‌اند.

به طور کلی کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی راه اندیشه شامل ۵۰ آزمون متنوع و مختلف است. با خواندن این کتاب می‌توانید ۱۲۵۰ تست در موضوع خلاقیت تصویری و تجسمی بزنید و با انواع زیادی از تست‌ها آشنا شوید. اگر مایلید که برای این ماده امتحانی وقت بگذارید و درصد بالایی در کنکور بیاورید، به تست زنی توجه کرده و آزمون‌های جامع مشابه آزمون‌های این کتاب را از یاد نبرید. کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی راه اندیشه به عنوان یکی از بهترین منابع کنکور هنر می‌تواند شما را برای جلسه کنکور آماده کند. البته به شرطی که تست‌های آن را پاسخ دهید و سپس پاسخنامه را هم بررسی کنید.

 

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر