صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی کتاب میکرو شیمی دهم رشته ریاضی و تجربی انتشارات گاج

معرفی کتاب میکرو شیمی دهم رشته ریاضی و تجربی انتشارات گاج

 آخرین بروزرسانی: 1400/12/14 340 زمان مطالعه: دقیقه
کتاب میکرو شیمی دهم انتشارات گاج یکی از پرطرفدارترین کتاب‌ها برای شیمی دهم است.

کتاب میکرو شیمی دهم گاج، مطابق با سرفصل‌های کتاب پایه دهم، یکی از بهترین منابع شیمی کنکور تجربی و ریاضی است. بسیاری از داوطلبان کنکور تجربی و ریاضی ترجیح می‌دهند درس‌هایی مثل زیست شناسی و شیمی را با دقت بسیار زیادی مطالعه کنند. به همین دلیل برای هر پایه به دنبال کتاب کنکور مخصوص و مجزا می‌گردند. این کتاب با تمرکز بر مباحث شیمی و در نظر گرفتن تست‌های مختلف و متنوع برای آن به داوطلبان ارائه شده است.

بسته‌های آموزشی در میکرو شیمی دهم انتشارات گاج

یکی از ویژگی‌های مهم و منحصربه‌فرد کتاب میکرو شیمی دهم رشته ریاضی و تجربی انتشارات گاج، داشتن بسته‌های آموزشی است. در این بسته‌های آموزشی مباحث درسی تفکیک شده‌ و تمام نکته‌های آنها استخراج و ارائه شده‌اند. بخش دیگر هم «آقا اجازه» است. در این بخش تمام سؤالات ممکن و غیرممکنی که احتمالاً به ذهن داوطلبان و دانش‌آموزان می‌رسد و یا حتی نمی‌رسد! آورده شده است. اگر از بسته‌های آموزشی رد شده باشید و با دست پر به بخش آقا اجازه رفته باشید، حتی قبل از دیدن پاسخ هر سوال می‌توانید به آنها جواب بدهید. سؤالات این بخش با زبانی قابل فهم و صمیمانه شرح داده شده است. بخش‌بندی درسنامه به قسمت‌های مختلف با ساختار متنوع باعث می‌شود که داوطلبان در حین مطالعه کمتر دچار خستگی و کسالت شوند و از تنوع قالب‌های درسنامه لذت ببرند. در کنار دو بخشی که ذکر کردیم، انواع مختلف جدول و نمودار نیز به اقتضای متن و محتوا در درسنامه گنجانده شده است.

تست‌های کتاب میکرو شیمی دهم انتشارات گاج

تست‌های کتاب میکرو شیمی دهم انتشارات گاج بسیار کامل و جامع‌اند. بخشی از این تست‌ها در درسنامه‌ها و تحت عنوان «تست‌های پخش و پلا» قرار گرفته‌اند. بخش بعدی شامل تست‌هایی هستند که بعد از درسنامه‌ها می‌آیند. تست‌های کتاب محتوای تمام تمرین‌ها، خودآزمایی‌ها و تمرین‌های دوره‌ای کتاب درسی را هم پوشش داده‌اند. این تست‌ها تألیفی، کنکوری و ترکیبی هستند و داوطلبان می‌توانند بعد از هر بار مرور و مطالعه به تست زنی بپردازند.

پاسخنامه کتاب میکرو شیمی دهم گاج

آخرین بخش کتاب میکرو شیمی دهم انتشارات گاج، بخش پاسخنامه است. پاسخنامه‌ها همیشه بخش مهمی در کتابهای تست و کنکوری هستند. این در حالی است که بسیاری از داوطلبان به کلی از پاسخنامه می‌گذرند و همین که کلید آزمون و تست را داشته باشند و گزینه صحیح را ببینند برایشان کافی است. اما در پاسخنامه تشریحی کتاب میکرو شیمی دهم گاج تست‌ها از نظر میزان دشواری دسته بندی شده‌اند. رنگ سبز یعنی تستی که زده‌اید، آسان بوده. رنگ نارنجی یعنی تست متوسطو رنگ قرمز یعنی تست سخت بوده است. سطح بندی تست‌ها باعث می‌شود که وضعیتتان را بهتر ارزیابی کنید. درست است که موقع تست زنی چندان به دشواری تست‌ها توجه نکرده‌اید؛ اما حالا که فهمیده‌اید بسیاری از تست‌های سطح دشوار را هم به خوبی جواب داده‌اید، متوجه می‌شوید که راه را درست رفته‌اید و بعد از این هم باید با همین شدت ادامه دهید.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر