صفحه نخست / معرفی کتاب / میکرو طلایی ادبیات موضوعی کامل کلیه رشته ها انتشارات گاج جلد اول و دوم

میکرو طلایی ادبیات موضوعی کامل کلیه رشته ها انتشارات گاج جلد اول و دوم

 آخرین بروزرسانی: 1401/01/27 427 زمان مطالعه: دقیقه
کتاب ادبیات موضوعی کامل میکرو طلایی گاج را امیر نجات شجاعی و مهدی نظری در دو جلد تالیف کرده‌اند. این کتاب برای تمام داوطلبان کنکور سراسری و کلیه زیر گروه‌های آزمایشی مناسب است.

این کتاب تمام سرفصل‌های دروس زبان و ادبیات فارسی را پوشش می‌دهد و شامل دو جلد است. در جلد اول کتاب ادبیات موضوعی کامل میکرو گاج می‌توانید درسنامه‌هایی کامل و مفصل را بخوانید و تست‌ها را به صورت مبحث بندی شده جواب دهید. در جلد دوم هم پاسخنامه کاملاً تشریحی تست‌های جلد اول گنجانده شده که خواندنش را به تمام داوطلبان توصیه می‌کنیم.

درسنامه ادبیات موضوعی کامل میکرو طلایی گاج

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب ادبیات موضوعی کامل میکرو طلایی گاج این است که درس ادبیات را براساس مباحث مختلف، تفکیک کرده. مجزا شدن موضوعات خواندن و درک آن را برای داوطلبان راحت‌تر کرده و باعث می‌شود که بتوانند براساس نیازشان به هر کدام از مباحث مراجعه کنند. ویژگی دیگر کتاب کامل بودن آن است و همه داوطلبان را از هر کتاب دیگری بی‌نیاز می‌کند. پس می‌توان گفت که کتاب ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج واقعاً کتاب کاملی است.

درسنامه‌های این کتاب به چند قسمت تقسیم شده‌اند که شامل؛ قرابت معنایی، آرایه‌های ادبی، دستور زبان، تاریخ ادبیات و لغات و املا است. اما از میان این چند بخش، مبحث قرابت معنایی حجم بیشتری را به خود اختصاص داده. دلیلش اهمیت بسیار زیاد مبحث قرابت معنایی در کنکور سراسری است. داوطلبان هم برای فهم این مبحث به تمرین زیادی نیاز دارند و باید در ابتدا مطالب را به خوبی درک کنند. پس درسنامه‌ها از این جهت بسیار مفید هستند. درباره بقیه موضوعات این کتاب هم می‌توانید دقت بالای مولفان در شرح نکات و مباحث را با ورق زدن درسنامه‌ها متوجه شوید.

تست‌های ادبیات موضوعی کامل میکرو طلایی گاج

کتاب ادبیات موضوعی کامل میکرو طلایی انتشارات گاج شامل بخشی ویژه برای تست و پرسش‌های چهار گزینه‌ای است. بسیاری از این تست‌ها از منابع مختلف مثل آزمون‌های آزمایشی، المپیادها و کنکور سالهای گذشته جمع‌آوری شده‌اند و بعضی از آن‌ها هم تالیفی هستند. یادتان باشد که همه این تست‌ها برایتان لازم و مفید است. از طرف دیگر تست‌های کتاب از نظر درجه سختی با هم متفاوتند. بنابراین می‌توانید مجموعه‌ای از انواع سؤالات را پاسخ دهید. حتماً می‌دانید که تنوع تست برای داوطلبان بسیار مفید است. اگر شما فقط تست‌های سخت و یا خیلی سخت را بزنید، احتمالاً تست‌های ساده به مرور برایتان عجیب خواهند شد. مثلاً به محض برخورد با یک تست ساده خیال می‌کند حتماً پیچیدگی خاصی دارد که برای شما قابل درک نیست! در این صورت ممکن است حتی آن را به اشتباه پاسخ دهید.

بودجه بندی تست‌های ادبیات موضوعی کامل میکرو طلایی گاج

کتاب ادبیات موضوعی کامل میکرو طلایی گاج برای هر کدام از مباحث ادبیات تعداد تست‌های خاصی دارد. همانطور که پیش از این گفتیم مبحث قرابت معنایی در کنکور سراسری اهمیت زیادی دارد. بنابراین تعداد تست‌هایی که برای این فصل در نظر گرفته شده نیز از همه بیشتر بوده و شامل ۱۳۶۳ تست است. پس از آن مبحث معنی واژه ۷۶۰ تست و مبحث املا ۶۵۵ تست دارد. مبحث آرایه‌های ادبی نیز ۵۹۲ تست و زبان فارسی ۴۸۷ تست دارد. تعداد کل تست‌های کتاب هم ۴۷۰۰ تا است. این تعداد تست برای درس زبان و ادبیات فارسی به عنوان یکی از مهم‌ترین دروس عمومی کنکور سراسری کافی است. البته به شرطی که پس از تست زنی به جلد دوم کتاب که شامل پاسخنامه تشریحی است، مراجعه کنید. خواندن پاسخنامه برای هر داوطلبی لازم و ضروری است. اگر می‌خواهید تمام نکات مربوط به این درس را یاد بگیرید و هیچ نکته‌ای از چشم‌تان پنهان نماند، باید به بخش پاسخنامه در جلد دوم کتاب ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج مراجعه کرده و علاوه بر سنجش درستی جوابتان، شرح مولفان از پاسخ درست را هم بخوانید.

 

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر