صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی کتاب موج آزمون هندسه جامع کنکور رشته ریاضی انتشارات الگو

معرفی کتاب موج آزمون هندسه جامع کنکور رشته ریاضی انتشارات الگو

 آخرین بروزرسانی: 1401/02/21 286 زمان مطالعه: دقیقه
این کتاب تمام سرفصل‌های دروس هندسه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می‌دهد و منبع بسیار خوبی برای خواندن و مطالعه درس هندسه است.

کتاب موج آزمون هندسه نشر الگو، کتابی مهم و ضروری برای داوطلبان کنکور ریاضی است. در صورتی که داوطلب کنکور ریاضی باشید، حتماً برنامه خاصی برای درس هندسه دارید. پس باید منابع خوب درس هندسه را هم پیدا کنید تا بتوانید درصد بالایی در این درس کسب کنید. یکی از بهترین منابع درس هندسه کنکور ریاضی کتاب موج آزمون هندسه نشر الگو است.

چرا موج آزمون هندسه را بخوانیم؟

کتاب موج آزمون هندسه به خاطر داشتن انواع آزمون‌ها و تمرکز بر تست زنی کتاب مهمی است. دروسی مثل هندسه سرفصل‌های متنوعی دارند و هم حفظ کردنی هستند و هم فهمیدنی، نیازمند تمرین زیادند. بنابراین داوطلبان کنکور ریاضی باید تا می‌توانند تست بزنند. کتابهای تست محوری مثل موج آزمون هندسه نشر الگو برای چنین شرایطی بهترین گزینه است.

درسنامه‌های کتاب موج آزمون هندسه نشر الگو

کتاب موج آزمون هندسه نشر الگو شامل درسنامه‌هایی مختصر و فشرده است. در ابتدای هر مبحث درسنامه‌های کوتاه از تمام مباحث آمده و شما می‌توانید اول این درسنامه‌ها را مرور کرده و سپس به سراغ تست‌ها بروید. با توجه به این ویژگی درسنامه باید حتماً کتابهای درسی هندسه را هم بخوانید و در هیچ شرایطی بیخیال آنها نشوید. درسنامه‌های این کتاب با وجود خلاصه بودند، پر از نکات مهم کنکوری هستند و با استفاده از آنها می‌توانید به راحتی تست‌های هندسه را بزنید.

تست‌های کتاب موج آزمون هندسه نشر الگو

چیزی در حدود ۱۰۰ آزمون در کتاب موج آزمون هندسه نشر الگو وجود دارد. این آزمون‌ها فصل به فصل هستند و تعدادی آزمون جامع نیز در انتهای کتاب وجود دارد. تعداد آزمون‌های هر فصل با توجه به اهمیت آن مبحث در کنکور طراحی و گنجانده شده است. بنابراین تعداد تست‌ها کافی بوده و لازم نیست نگران این باشید که به اندازه تست هندسه نزده‌اید. تست‌های کتاب متنوع هستند و انواع سؤالات سخت، آسان و متوسط در میان آنها به چشم می‌خورد.

آزمون‌های جامع کتاب موج آزمون هندسه نشر الگو

کتاب موج آزمون هندسه با داشتن آزمون‌های جامع می‌تواند کتاب خوبی برای دوره جمع بندی باشد. در دوره جمع بندی شما باید تا می‌توانید تست بزنید و مباحث را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرور کنید. آزمون‌های جامع این کتاب دو نوعند. نوع اول آزمون‌های جامع در پایان هر پایه هستند که در انتهای پایه دهم، یازدهم و دوازدهم سه آزمون در نظر گرفته شده است. نوع دوم آزمون‌های جامع از سه پایه است که شامل انواع تست‌های ترکیبی بوده و در انتهای کتاب قرار گرفته‌اند. تعداد این آزمون‌ها ۸ تاست و داوطلبان می‌توانند با توجه به شرایط مطالعه‌شان این آزمون‌ها را در فواصل مشخص جواب دهند. آزمون‌های پایان هر پایه را می‌توان قبل از دوره جمع بندی هم پاسخ داد. در صورتی که مباحث هندسه را به ترتیب پایه‌ها مطالعه کرده‌اید، می‌توانید بعد از اتمام هر پایه یک آزمون جامع هم بدهید تا بتوانید میزان تسلط خود را بر هندسه ارزیابی کنید. آزمون‌های جامع را هم در دوره جمع بندی و با در نظر گرفتن زمان، جواب دهید.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر