صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی کتاب دین و زندگی پایه کنکور رشته ریاضی و تجربی انتشارات بهمن آبادی

معرفی کتاب دین و زندگی پایه کنکور رشته ریاضی و تجربی انتشارات بهمن آبادی

 آخرین بروزرسانی: 1401/01/24 307 زمان مطالعه: دقیقه
کتاب دین و زندگی پایه کنکور رشته ریاضی و تجربی که با عنوان کتاب سفیر خرد توسط انتشارات بهمن آبادی به چاپ رسیده یکی از بهترین منابع این درس به‌شمار می‌رود. در این مطلب به معرفی این کتاب می‌پردازیم:

کتاب سفیر خرد دینی انتشارات بهمن آبادی دهم که همراه با پایه یازدهم در یک کتاب آمده است، یکی از بهترین منابع برای دینی یا همان درس دین و زندگی است. مؤلف کتاب، مسلم بهمن آبادی توانسته با گردآوری مهم‌ترین نکات مربوط به درس دین و زندگی دهم و یازدهم، یکی از بهترین منابع کنکور برای این درس را تالیف کند.

بخش درسنامه سفیر خرد دینی دهم و یازدهم

کتاب سفیر خرد دینی پایه تلاش کرده محتوای آموزشی هر درس را به صورت نمودار درختی توضیح دهد. برای پایه دهم، نکات مهم با رنگ سبز و برای پایه دهم نکات مهم با رنگ آبی مشخص شده‌اند. بررسی اجمالی درسنامه هر درس نشان می‌دهد که کتاب سفیر خرد دینی دهم و یازدهم نوشته مسلم بهمن آبادی جامع و کامل هستند و تمام تمرین‌ها و بحث‌های تشریحی و هم تست‌ها را دربرمی‌گیرند.

تست‌های کتاب سفیر خرد دینی دهم و یازدهم

کتاب سفیر خرد دینی تعداد زیادی تست دارد. این تست‌ها را می‌توانید در دوره‌های مختلف کنکور پاسخ دهید و آنها‌ را براساس دوره‌های مطالعه‌تان تقسیم بندی کنید. مثلاً به صورت سه ماه به سه ماه و یا قبل و بعد از دوره جمع بندی می‌تواند دوره‌های مختلف تست زنی باشد. این تست‌ها شامل تست‌های تألیفی و تست‌های کنکوری هستند؛ اما مسلم بهمن آبادی در طراحی تست‌های تألیفی به خوبی عمل کرده به طوری که بعضی از تست‌های این کتاب به طور کامل در کنکور آمده است. بنابراین داوطلبان می‌توانند مطمئن باشند که حتی تست‌های تألیفی این کتاب برای آمادگی کنکور و افزایش تسلط بر مباحث دین و زندگی پایه دهم و یازدهم مناسب است. از طرف دیگر تعداد تست‌هایی که برای هر درس طراحی شده، متناسب با بودجه بندی تست‌های درس دین و زندگی در کنکور است. به همین دلیل برای بعضی از دروس تعداد تست‌های بیشتری در کتاب گنجانده شده است.

پاسخنامه کتاب سفیر خرد دینی دهم و یازدهم

در بخش پاسخنامه کتاب سفیر خرد دینی دهم و یازدهم می‌توانید پاسخ هر سؤال را به همراه شرح دقیقی درباره گزینه صحیح و همچنین دلایل نادرستی سایر گزینه‌ها بخوانید. پاسخنامه تشریحی این کتاب همچنین با نکات مهمی همراه است که در صورت مطالعه دقیق می‌توانید مطمئن باشید که خط به خط کتاب درسی دین و زندگی پایه دهم و یازدهم را خوانده‌اید و آمادگی این را دارید که تست‌های این دو کتاب را با هر درجه سختی بزنید.

اهمیت خواندن کتاب‌های مسلم بهمن آبادی

مسلم بهمن آبادی مؤلف چندین جلد کتاب کمک درسی است. در سال‌های گذشته مسلم بهمن آبادی به نامی آشنا و معتبر تبدیل شده است که کتاب‌هایش از جمله بهترین منابع کنکور به شمار می‌روند. از بین کتاب‌های این مؤلف کتاب‌های نشر سفیر خرد، یکی از منابع معتبر و مناسب برای مطالعه درس دین و زندگی است. این کتاب در دو جلد مجزا منتشر شده. یک جلد آن برای پایه دهم و یازدهم و جلد دیگر آن برای پایه دوازدهم مناسب است. اگر این کتاب را بخوانید، حتماً پس از آن به سراغ پایه دوازدهم از همین ناشر و همین مؤلف نیز خواهید رفت.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر