صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی کتاب سیر تا پیاز شیمی دهم رشته ریاضی و تجربی انتشارات گاج

معرفی کتاب سیر تا پیاز شیمی دهم رشته ریاضی و تجربی انتشارات گاج

 آخرین بروزرسانی: 1401/02/19 271 زمان مطالعه: دقیقه
این کتاب به ادعای مولفان آن کاملترین کتاب شیمی پایه دهم بوده و شامل سه بخش آموزش، کنکور و امتحان است.

کتاب سیر تا پیاز شیمی دهم گاج توسط اصغر کوهی و رضا رحمت الله زاده در سیصد و هشتاد و سه صفحه منتشر شده است. بسیاری از دانش‌آموزان با مجموعه کتاب‌های سیر تا پیاز انتشارات گاج آشنا هستند و می‌توانند ساختار این کتاب‌ها به گونه‌ای است که می‌توان بیشترین بهره‌برداری را از آنها داشت. در ادامه این مطلب با بخش‌های مختلف این کتاب به صورت جزئی‌تر آشنا می‌شویم:

بخش آموزش سیر تا پیاز شیمی دهم

کتاب سیر تا پیاز شیمی پایه دهم انتشارات گاج دارای یک بخش ویژه برای درسنامه است. طراحی درسنامه‌های این کتاب در بخش آموزش به شکلی است که شما می‌توانید از آن به عنوان کتابی مکمل با کتاب درسی خود استفاده کرده و حتی بدون مطالعه کتاب درسی هم مباحث و سرفصل‌ها را فرابگیرید. البته تاکید مولفان همیشه بر این است که کتاب خود را مقدم دانسته و اول آن را به طور کامل مطالعه کنید. با این حال ممکن است در طول سال تحصیلی به دلیلی نتوانید یک جلسه در کلاس درس حاضر شوید. در چنین شرایطی این کتاب به یاریتان می‌آید و مباحث را به طور کامل برایتان شرح می‌دهد.

در طول درسنامه کتاب تعداد زیادی مثال، تمرین و نمونه سوال به همراه جدول و کادرهای مهم و تفکیک شده وجود دارد تا بتوانید مهم‌ترین نکات را از طریق آنها استخراج کنید. مهم نیست که هدفتان کنکور است یا امتحان، مهم این است که تمام محتوای بخش درسنامه کتاب سیر تا پیاز شیمی دهم گاج را یک جا قورت بدهید!

بخش کنکور سیر تا پیاز شیمی دهم

در بخش کنکور کتاب سیر تا پیاز شیمی دهم گاج می‌توانید تعداد زیادی تست پیدا کنید. این تست‌ها به ترتیب از آسان به سخت مرتب شده‌اند و مشابه تست‌های کنکور هستند. هر فصل تعداد قابل توجهی سوال چهار گزینه‌ای دارد و بعضی از این سوالات چهار گزینه‌ای با علامت «ویژه علاقه‌مندان» مشخص شده‌اند. این دسته از تست‌ها چالش‌برانگیز هستند و ایده‌های متفاوتی در آن‌ها وجود دارد.

در مجموع حدود هزار تست در این کتاب گنجانده شده که برای درس شیمی پایه دهم تعداد مناسبی است. ضمن اینکه این کتاب توسط دانش‌آموزان پایه دهم و در طول سال تحصیلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و تست زنی نیز به صورت پراکنده و به تدریج انجام می‌شود.

بخش امتحان سیر تا پیاز شیمی دهم

در کتاب سیر تا پیاز شیمی پایه دهم بخشی نیز به امتحان و سوالات تشریحی اختصاص دارد. وجود این بخش باعث شده تا این کتاب به یک کتاب کار درست و حسابی تبدیل شود و به دانش‌آموزان برای کسب نتایج عالی در امتحانات کمک کند. خیلی از دانش‌آموزان با هدف مطالعه و پاسخ دادن به سوالات امتحانی این کتاب، آن را تهیه می‌کنند. در این بخش دو نوع سوال تشریحی وجود دارد که شامل سوالات امتحانی و سوالات شب امتحان هستند. سوالات شب امتحان حکم جمع‌بندی را داشته و بهتر است شب‌های قبل از امتحان به سراغشان بروید.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر