صفحه نخست / معرفی کتاب / معرفی کتاب انگلیسی یازدهم کلیه رشته ها انتشارات مبتکران

معرفی کتاب انگلیسی یازدهم کلیه رشته ها انتشارات مبتکران

 آخرین بروزرسانی: 1401/02/19 277 زمان مطالعه: دقیقه
این کتاب به گفته بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری یکی از بهترین منابع برای مطالعه و تسلط بر مباحث و سرفصل‌های درس زبان انگلیسی پایه یازدهم است.

کتاب انگلیسی پایه یازدهم مبتکران در دویست و سی و پنج صفحه توسط شهاب اناری طراحی و تالیف شده است. حتماً می‌دانید که شهاب اناری یکی از بهترین مولفان در زمینه تالیف انواع کتاب کمک آموزشی است. کتاب‌های او در بین دانش‌آموزان از محبوبیت بالایی برخوردار است. روش‌ها و تکنیک‌هایی که او برای تست زنی ارائه می‌دهد نیز بسیار کارآمد و کاربردی هستند و در آنها به تمام مباحث، نکات و سرفصل‌های مهمی که هر داوطلب به آنها نیاز دارد، پرداخته شده است. اگر مایلید تا با بخش‌های مختلف این کتاب بیشتر آشنا شوید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

فهرست کتاب انگلیسی یازدهم مبتکران

در کتاب زبان انگلیسی پایه یازدهم انتشارات مبتکران سرفصل‌ها به صورت درس به درس مرتب شده‌اند. در کنار این مباحث مختلف زبان انگلیسی که شامل گرامر، واژگان و درک مطلب است، تفکیک و طبقه‌بندی شده‌اند. در انتهای هر درس نیز تعداد مناسبی تست و سوال قرار گرفته. تفکیک محتوای آموزشی به شما کمک می‌کند تا بهتر آنها را مطالعه کنید و برای مرور آنها نیز برنامه‌ مشخصی داشته باشید. به عنوان مثال واژه‌های زبان انگلیسی به مرور زیادی نیاز دارند و حفظ کردنی هستند.

این در حالی است که مطالعه گرامر بیشتر فهمیدنی است. بنابراین ترجیح می‌دهید همزمان آنها را مطالعه نکنید و یا برای مرور کردن هر کدام وقت مشخصی در نظر بگیرید. پس به راحتی به مبحث و درس موردنظر رفته و آن را می‌خوانید.

بخش آموزش گرامر

گرامر در کتاب انگلیسی یازدهم مبتکران با شرحی از نکات اصلی و مهم هر درس شروع می‌شود. در این بخش مثال و تمرین نیز آورده شده تا بتوانید آنچه یاد می‌گیرید را در قالب سوال و تمرین درک کنید. خوب است که قبل از خواندن بخش گرامر و نکات آموزشی آن، کتاب درسی خود را مطالعه کرده و آمادگی ذهنی داشته باشید. در انتهای هر درس بخش جمع‌بندی گنجانده شده تا موقع مرور سریع بتوانید از آن استفاده کنید.

بخش آموزش واژگان

بخش آموزش لغات و واژه‌ها در کتاب زبان انگلیسی انتشارات مبتکران شامل چند درس و جلسه آموزشی است. در این جلسات آموزشی تمام لغت‌های کتاب درسی شما پوشش داده شده و هر کلمه‌ای که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، آمده است. در کنار این‌ها با گنجاندن انواع ترکیبات و اصطلاحات، لغات مترادف و متضاد تلاش شده تا بتوانید واژگان را بهتر به خاطر بسپارید و در حافظه‌تان ثبت کنید.

بخش درک مطلب و کلوز تست

به گفته مولف کتاب زبان انگلیسی پایه یازدهم مبتکران مبحث درک مطلب به مهارت خاصی نیاز دارد. شما باید مهارت متن‌خوانی را داشته باشید و بدانید چطور با یک متن انگلیسی روبه‌رو شوید. برای اینکه بتوانید چنین مهارتی را کسب کنید، می‌توانید از ترفندها و تکنیک‌هایی که در کتاب گفته شده، استفاده کنید. این تکنیک‌ها با ارائه تمرین‌ها و نکات مهمی همراه شده تا در انتهای هر درس بتوانید مهارت موردنظر را کامل یاد بگیرید. با خواندن این بخش دیگر نگران تست‌های مهم کلوز و درک مطلب نخواهید بود.

انواع تست‌ها و سوالات چهار گزینه‌ای

چهار نوع تست در کتاب زبان انگلیسی یازدهم مبتکران گنجانده شده است که شامل موارد زیر است:

  • تست‌های سطح یک: مرور کلی بر محتوای آموزشی و نکات مهم در مبحث موردنظر بوده و بهتر است قبل از بقیه تست‌ها به سراغشان بروید.
  • تست‌های نوادگان شکسپیر:‌ تست‌های دشواری هستند که با ارائه نکاتی فراتر از کنکور، دانش‌آموزان قوی را به چالش می‌کشند.
  • تست‌های مروری: در این تست‌ها از مباحث مهم و کلیدی دروس قبل استفاده شده و برای مرور نکات این دروس مناسبند.
  • تست‌های کنکور: برگرفته از تست‌های کنکور سال‌های قبل بوده و شما را با نوع طراحی سوال و نکات مهم هر تست آشنا می‌کند.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر