صفحه نخست / معرفی کتاب / مجموعه کتاب کمک درسی ریاضی هشتم

مجموعه کتاب کمک درسی ریاضی هشتم

 آخرین بروزرسانی: 1401/07/09 465 زمان مطالعه: 1 دقیقه
از آنجایی که درس ریاضی، درس سرنوشت‌سازی است؛ خیلی از دانش‌آموزان برای آن برنامه ویژه‌ای دارند.

تقویت پایه‌های درس ریاضی به خصوص برای دانش‌آموزانی که قصد دارند در آینده‌ای نه چندان دور رشته ریاضی فیزیک یا علوم تجربی را انتخاب کنند، اهمیت زیادی دارد.

در کنار همه این دلایل، بعضی از دانش‌آموزان می‌خواهند خودشان را برای آزمون‌های ورودی هم آماده کنند و نیاز دارند تا در تمام دروس پیشرفت کرده تا بتوانند آزمونهای ورودی را با موفقیت پشت سر بگذارند. اگر شما هم جز یکی از این گروه‌ها هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم، این مطلب را درباره کتابهای کمک درسی ریاضی هشتم بخوانید:

کتاب شاهکار ریاضی هشتم کلاغ سپید

کتاب شاهکار ریاضی هشتم کلاغ سپید از دو بخش کاملاً متفاوت تشکیل شده. البته معنیش این نیست که دو بخش کتاب بی‌ربط هستند. اگر کتاب را ورق بزنید و فهرست را بخوانید متوجه موضوع می‌شوید.

بخش اول، کتاب کار است و شرح درس به درس مباحث کتاب ریاضی هشتم در آن آمده. آزمون‌های مرتبط با هر فصل از کتاب را می‌توانید از اپلیکیشن کلاغ سفید دریافت کنید. اما آزمون‌های استاندارد نوبت اول در پایان فصل پنجم و آزمون استاندارد نوبت دوم در پایان فصل نهم کتاب قرار گرفته‌اند.

بخش دوم کتاب، شاهکار است. این شاهکار شامل تعداد زیادی سؤال امتحانی و پرتکرار است که پاسخنامه تشریحی مخصوصی دارند. اگر قصد شرکت در آزمون‌های ورودی مدارس را دارید، این بخش کتاب به شدت به دردتان خواهد خورد.

کتاب سیر تا پیاز ریاضی هشتم انتشارات گاج

کتاب سیر تا پیاز ریاضی هشتم انتشارات گاج از چند بخش آموزش، سؤالات تشریحی و پاسخنامه، سؤالات تستی و پاسخنامه تشکیل شده است. سرفصل‌های بخش آموزش کاملاً منطبق با مباحث کتاب ریاضی پایه هشتم هستند و هر جا مطلبی مرتبط با سالهای قبل آمده، در کادرهای «یادآوری» نکات مرتبط با آن دوباره توضیح داده شده است.

دانش‌آموزان پایه هشتم در کنار خواندن محتوای این بخش و بررسی مثال‌های متعددی که برای هر بخش از یک درس آورده شده، به سؤالات تشریحی مشابه امتحانات مدرسه هم نیاز دارند. با این سؤالات تشریحی می‌توانند برای امتحانات هم خودشان را آماده کنند.

بنابراین بخش سؤالات تشریحی و پاسخنامه آنها به کمک دانش‌آموزان می‌آید. اما اگر دانش‌آموزی قصد دارد در آزمونهای مختلف شرکت کند، می‌تواند فصل آخر کتاب که مربوط به سؤالات تستی است را بخواند.

کتاب مسابقات ریاضی هشتم مرشد مبتکران

کتابهای مرشد انتشارات مبتکران مجموعه کتابهایی هستند که هدفشان آمادگی دانش‌آموزان برای آزمونهای مختلف است. در طراحی و تألیف کتاب مسابقات ریاضی هشتم مرشد مبتکران از منابع مختلفی مثل آزمون‌های ورودی تیزهوشان، آزمون‌های پیشرفت علمی، مسابقات علمی کشوری و بین مدرسه‌ای، المپیادهای ریاضی داخلی و خارجی، مسابقات جهانی کانگورو و ... استفاده شده است.

بنابراین دانش‌آموزان با داشتن این کتاب می‌توانند برای هر آزمونی آماده باشند. این کتاب دو جلد است. جلد اول آن شامل حدود ۲۸۰۰ سؤال تستی و ۴۵۰ نکته کلیدی و پاسخنامه کلیدی هر آزمون است و جلد دوم به پاسخنامه تشریحی سؤالات و مسائل مسابقات اختصاص یافته است.

کتاب کار ریاضی هشتم خیلی سبز

کتاب کار ریاضی هشتم انتشارات خیلی سبز می‌تواند ریاضی را به دوست صمیمی شما تبدیل کند. درسنامه این کتاب مفصل و کامل است و حتی می‌تواند شما را از کتاب درسیتان هم بی‌نیاز کند. سؤالات و مثالهای درسنامه با راه‌حل‌های دقیق شرح داده شده‌اند و حتی «ترتیب انجام عملیات» هم ذکر شده تا بتوانید بهتر آن را درک کنید. بلافاصله بعد از درسنامه‌ها هم سؤالات متعددی از همان مبحث طرح شده.

این سؤالات شامل سؤالات تشریحی، سؤالات دو گزینه‌ای، درست و نادرست، کامل کنید و تمرین‌های مروری هستند. تنوع سؤالات و تفاوت در قالبهای آن به شما کمک می‌کند تا بتوانید با انواع سؤال مرتبط با هر مبحث آشنا شده و سر جلسه امتحان بدون نگرانی و دغدغه حاضر شوید.

از وبسایت بانک کتاب می‌توانید منابع ذکر شده را تهیه کنید.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر