صفحه نخست / معرفی کتاب / بهترین منابع فیزیک کنکور

آیا شما هم داوطلب کنکور ریاضی یا تجربی هستید؟ آیا درس فیزیک یکی از دروس اختصاصی شماست؟ آیا نمی‌دانید باید چطور فیزیک را بخوانید و تست بزنید؟

آیا کتاب تست مناسبی برای خواندن و مطالعه مباحث فیزیک ندارید؟ اگر جواب شما به همه این سؤالات مثبت است، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید. قبل از این گفته بودیم که چگونه فیزیک را برای کنکور بخوانیم؟ و روش درست مطالعه این درس را توضیح داده بودیم. حالا وقتش رسیده که با بهترین منابع کمک آموزشی و کتابهای تست فیزیک کنکور آشنا شوید.

کتاب درسنامه‌های فیزیک کامل میکرو طلایی گاج

کتاب درسنامه‌های فیزیک کامل میکرو طلایی گاج که در دو جلد مخصوص داوطلبان کنکور تجربی و داوطلبان کنکور ریاضی منتشر شده است، کتابی مناسب برای فهم دقیق و عمیق مباحث فیزیک است. اگر می‌خواهید تمام سرفصل‌های کتاب درسی را مطالعه کرده و خوب و کامل بفهمید، این کتاب درسنامه‌های بسیار مفیدی دارد. در کنار شرح کامل مباحث کتابهای فیزیک درسیتان می‌توانید تست‌های زیادی هم بزنید و با راه‌حل‌های کنکوری پاسخ به آنها نیز آشنا شوید.

کتاب جمع بندی فیزیک کنکور خیلی سبز

کتاب جمع‌بندی فیزیک کنکور انتشارات خیلی سبز پر از تست‌های متنوع با درجه سختی متفاوت است. این کتاب درسنامه‌های خلاصه و مفیدی دارد. این کتاب به دلیل داشتن درسنامه حتی می‌تواند به عنوان کتاب کار هم مورد استفاده قرار بگیرد. در کنار هر درسنامه تعدادی تمرین نیز وجود دارد که شما را آماده می‌کند تا قبل از تست زنی و گرفتن زمان برای پاسخ به تست‌ها خودتان را بیازمایید تا اگر ایرادی وجود داشت، آن را رفع کنید. پس در یک کلام اگر پیش از مطالعه این کتاب، مباحث کتابهای درسی را بخوانید خیلی راحت می‌توانید با کتاب جمع بندی فیزیک کنکور خیلی سبز سرفصل‌ها را مرور کرده و سپس تست بزنید.

کتاب جمع بندی فیزیک مهر و ماه

از آنجایی که اغلب داوطلبان ترجیح می‌دهند به جای خرید چند کتاب فیزیک، یک کتاب فیزیک جامع تهیه کنند، ما هم تلاش کرده‌ایم بهترین منابع فیزیک کنکور را از میان کتابهای جامع انتخاب کنیم. بنابراین کتاب جمع بندی فیزیک انتشارات مهر و ماه هم یکی دیگر از کتابهای خوب برای مطالعه و تست زنی است. این کتاب به ویژه برای دوران جمع بندی مناسب است. در این دوره داوطلبان می‌دانند که به اندازه کافی مباحث را خوانده و مرور کرده‌اند و به درسنامه‌هایی کم حجم‌تر و تست‌های بیشتر نیاز دارند. این کتاب می‌توانند زمان را برایتان ذخیره کند، سرعت تست زنیتان را بالا ببرد و شما را برای جلسه کنکور و تست‌های فیزیک آماده کند.

کتابهای موج آزمون فیزیک نشر الگو

با کتاب موج آزمون فیزیک نشر الگو می‌توانید تا دلتان می‌خواهد تست بزنید و آزمونها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. کتاب موج آزمون فیزیک نشر الگو در دو جلد با نام‌های موج آزمون فیزیک پایه شامل مباحث فیزیک دهم و یازدهم و موج آزمون فیزیک دوازدهم منتشر شده‌اند. آزمون‌های کتاب های موج آزمون فیزیک نشر الگو ساختارهای مختلف و متفاوتی دارند و به شما کمک می‌کنند تا با انواع تست‌های احتمالی کنکور آشنا شوید. در این کتابها قبل از شروع تست‌ها با بخشی به نام «الگوی یادآوری»‌ روبه‌رو می‌شوید.

در این بخش می‌توانید کلیت مباحثی که قرار است در تست‌ها با آنها مواجه شوید را به صورت فشرده شده ببینید و بخوانید. حتی مرور چشمی بخش الگوی یادآوری هم می‌توانید کلیه مباحث موردنیاز را دوباره در حافظه‌تان فعال کند. آزمون‌های کتاب شامل آزمون‌های مبحث بندی و درس به درس و آزمون‌های جامع است. شما می‌توانید برحسب نیاز و شرایطتان این آزمونها را جواب دهید. در ضمن توصیه ما به شما این است که برای تسلط کافی بر تمام تست‌های فیزیک کنکور هر دو کتاب موج آزمون فیزیک پایه و موج آزمون فیزیک دوازدهم را تهیه کنید.

از سایت بانک کتاب می‌توانید منابع ذکر شده را تهیه کنید.

محتوا مدیر محتوا

دیدگاه کاربران



ورود به سیستم جهت ثبت نظر